امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60265 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرگ ایران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

خبرایران : دکتر محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرگ ایران با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر، بازگشت به فطرت پاک الهی را تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرگ ایران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 دکتر محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرگ ایران با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر، بازگشت به فطرت پاک الهی را تبریک و تهنیت گفت.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی):"ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند."

متن پیام معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ مِنْهُ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌
ماه مبارک رمضان، ماه بندگی، تزکیه روح و ضیافت الهی، فرصت مناسبی بود تا بار دیگر شکوه عبودیت و بندگی و زیباترین جلوه‌های نیایش را در پیشگاه حضرت حق تجربه نماییم.
عیدسعید فطر، شکرانه‌ی توفیق عبادت و بندگی و بهره‌مندی از معنویات ماه نور و رحمت و جشن بازگشت به فطرت پاک الهی و خودسازی است و آغاز فصلی نو برای شکفتن، شروع دوباره‌ی سپاس و ستایش حضرت حق و تعبد خالصانه به درگاه احدیت است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر، جشن بندگی و تهذیب نفس را به همکاران ساعی و پرتلاشم در گمرکات سراسر کشور و خانواده‌های معززشان تبریک و تهنیت عرض نموده، سعادت، رستگاری و توفیق روز‌افزون همه همکاران گرانقدر را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب