امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60245 تاریخ انتشار: شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابرهلدینگ بانک ملی در تلاطم مدیریتی

خبرایران : شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که با روی کار آمدن سرپرست جدید به تازگی از حواشی مدیران بازداشتی پیشین دور شده و در مسیر توسعه قرار گرفته بود ظاهراً دوباره در آستانه دام انتصابات سفارشی است.
ابرهلدینگ بانک ملی در تلاطم مدیریتی
شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی متعلق به بانک ملی ایران یکی از ابربنگاه های اقتصادی کشور است که مدیران پیشین آن بخاطر تخلفات مختلف بازداشت شدند و دولت تصمیم گرفت چهره ای کارآمد و فساد ستیز را بعنوان سرپرست این مجموعه انتخاب کند اما خبرهای اخیر حکایت از این دارد که محمد حسین فروزان مهر سرپرست فعلی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که با شایسته سالاری و فسادستیزی باعث تحولاتی بزرگ در این هلدینگ شده حالا بی هیچ دلیلی در آستانه تغییر است و یکی از مدیران برکنار شده در بانک مسکن برای تصدی این پست سفارش شده است آنهم از سوی بانیان وضع موجود!
 
فروزان مهر در دوران تصدی ریاست آستان قدس رضوی و قوه قضائیه ، در کلیدی ترین پست ها همراه آیت الله رئیسی بود و معاونت چند استانداری، معاونت وزراتخانه های کار و کشور و معاون سازمان برنامه و‌بودجه را نیز در کارنامه خود دارد.
 
نبود ثبات مديريتي در یک بنگاه اقتصادی بزرگ بی تردید زیان های جبران ناپذیری بدنبال خواهد داشت بویژه اینكه هم اکنون یک نيروي كاملا انقلابي و جهادي و مورد اعتماد دولت و مجلس بر صدر اين گروه قرار گرفته‌است. بررسی سوابق فروزانمهر نشان می دهد که او روحیه ای فساد ستيز و دانش کافی دارد و می تواند با ریل گذاری صحیح به حرکت قطار اقتصادی این مجموعه سرعت بخشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب