امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60213 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اصغر اخوان‌مقدم درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اصفهان مقدم یکی ازبزرگترین تولید کنندگان انواع بسته بندی، کیف های صنعتی و پاکت درانواع مدل های مختلف است/ قیمت مواد اولیه طی یکساله گذشته ده برابرافزایش داشته/ دولت با ایجاد بسته‌های اقتصادی به دهکهای جامعه برای خرید کمک کند

خبرایران: مدیرعامل شرکت تولیدی اصفهان مقدم گفت: شرکت اصفهان مقدم یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع بسته بندی ، کیف های صنعتی و پاکت در انواع مدل های مختلف در ایران بوده و تولیدات آن شامل پلی‌اتیلن‌ها، انواع ماشین‌های چاپ، لمینیت می‌باشد که به عنوان محصول نهایی برای لفاف و بسته‌بندی بکار برده می‌شود.
اصفهان مقدم یکی ازبزرگترین تولید کنندگان انواع بسته بندی، کیف های صنعتی و پاکت درانواع مدل های مختلف است/ قیمت مواد اولیه طی یکساله گذشته ده برابرافزایش داشته/ دولت با ایجاد بسته‌های اقتصادی به دهکهای جامعه برای خرید کمک کند

اصغر اخوان‌مقدم مدیرعامل شرکت تولیدی اصفهان مقدم  در گفتگو با خبر ایران اظهارداشت : صنایع تولیدی مقدم اصفهان در سال 1369 در منطقه صنعتی مبارکه تأسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید پلاستیک ، چاپ و بسته بندی محصولات مختلف آغاز نموده است.
وی عنوان داشت : صنایع تولیدی مقدم اصفهان در سال 1383 موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکت U.R.S در انگلستان و در نتیجه مشاهده و ارتقاء سیستم مذکور ، گواهی ISO 9001 را در سال 1386 از شرکت B.R.S در آمریکا دریافت کرد و درهمین راستا ، با بهره گیری ازروش های بهبود مستمر وتوجه ویژه به مقررات در نظر گرفته شده ، این شرکت در سال 1387 توسط وزارت کار و امور اجتماعی به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد و عنوان «محصول برتر در تحقیق و توسعه» را دریافت کرد.
اخوان‌مقدم تاکید کرد : همچنین شرکت ما در سالهای 1385 ، 1386 ، 1387 ، 1388 و 1389 به عنوان «بخش برتر صنایع غذایی ، بهداشتی و آشامیدنی استان اصفهان» به عنوان «بخش برتر صنایع غذایی ، بهداشتی و آشامیدنی استان اصفهان» انتخاب و «واحد برتر استان» توسط اداره غذا و داروی اصفهان شده است .  
مدیرعامل شرکت تولیدی اصفهان مقدم عنوان داشت : شرکت اصفهان مقدم یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع بسته بندی ، کیف های صنعتی و پاکت در انواع مدل های مختلف در ایران بوده و تولیدات ما در زمینه فیلم‌های چندلایه که بنام پلی‌استر و opp شناخته می‌شود، همچنین تولیدات دیگر ما شامل: پلی‌اتیلن‌ها، انواع ماشین‌های چاپ، لمینیت می‌باشد که به عنوان محصول نهایی برای لفاف و بسته‌بندی بکار برده می‌شود.
وی تصریح کرد : همچنین، لیوان‌های مخصوص شرکت‌های لبنی را هم تولید می‌کنیم. ضمن اینکه ما برای صادرات هم برنامه خاصی داریم ولی به علت نوسانات نرخ ارز، دچار توقف می‌شود.
اخوان‌مقدم افزود : مواد اولیه نیز طی یکساله گذشته در حدود ده برابر افزایش قیمت داشته که تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده است و آنها نیز مجبور به گران کردن قیمت نهایی لبنیات هستند.
وی درپایان سخنان خود گفت : دولت موظف است تا با ایجاد بسته‌های اقتصادی به دهک‌هایی که مشکل خرید دارند، کمک کند. تا انها نیز توان خرید داشته باشند.

 

آدرس: ایـران، اصفهان شهرک صنعتی سه راه مبارکه خیابان هشتم ،پلاک 18صنایع تولیدی اصفهان مقدم

 


 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب