امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60212 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هانی با نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی

خبرایران : رستوران هانی با حدود نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی و با استفاده از کادری مجرب و کار آزموده در میدان قیام تهران تاسیس شد. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده ، استفاده از بهترین مواد اولیه، بکارگیری شیوه های نوین صنعتی و استقبال روزافزون مشتریان پشتوانه ای گردید تا هانی در جهت احداث و تکمیل سیستمی هدفمند با ساختاری عالی در پخت و ارائه غذاهای سنتی بصورت بسته بندی شده گام های خود را مصمم تر از پیش و در جهت خدمتی ماندگار به مصرف کنندگان بردارد.
هانی با نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی

پنجاه سال با هانی

رستوران هانی با حدود نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی و با استفاده از کادری مجرب و کار آزموده در میدان قیام تهران تاسیس شد. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده ، استفاده از بهترین مواد اولیه، بکارگیری شیوه های نوین صنعتی و استقبال روزافزون مشتریان پشتوانه ای گردید تا هانی در جهت احداث و تکمیل سیستمی هدفمند با ساختاری عالی در پخت و ارائه غذاهای سنتی بصورت بسته بندی شده گام های خود را مصمم تر از پیش و در جهت خدمتی ماندگار به مصرف کنندگان بردارد.
اکنون مفتخریم به عنوان یک ایرانی سبد غذایی ملل مختلف را با غذاهای سنتی ایرانی رنگین کرده و طعم لذیذ غذاهای ایران را به آنان بچشانیم.
هانی ابتدا به صورت رستورانی کوچک و در سال ۱۳۵۶ و در میدان قیام شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد. با استقبال روز افزون مردم و تقاضای ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی، رستوران های هانی اقدام به گسترش فعالیت ها و تاسیس شعب جدید در تهران نمود و نهایتا با مطالعات آکادمیک و تحقیقات گسترده در زمینه تهیه و تولید انبوه بهترین غذای بسته بندی شده سنتی ، اقدام به تاسیس و تکمیل کارخانه ای نمود که در آن تلفیق ذوق و هنر اصیل ایرانی و بکارگیری ابزار و ماشین آلات و تکنولوژی پیشرفته هانی را بر آن داشت تا با مسئولیتی خطیر این امر مهم را به جامعه معرفی نماید.

 

آدرس دفتر مرکزی هانی :

تهران، خیابان ری، میدان قیام، رستوران مرکزی هانی 

تلفن

۰۲۱-۳۸۴۵۷

نمابر

۰۲۱-۳۳۵۵۳۷۳۴

آدرس سایت :

hanifoods.com

 

رستورانهای هانی :

حفظ رضایت مشتری و ارائه‌ی محصول با کیفیتی یکسان در طول سالیان دراز، غایتی‌ست که تمام کسب‌و‌کارها با منتهی قوا و ظرفیت‌شان برای تحققش می‌کوشند، اما معدودی به این مهم نائل می‌آیند. «هانی»، از بدو تأسیس، با دستور کار قرار دادنِ این دو اصل اساسی همیشه‌ی ایام پرچم‌دار عرصه‌ی تولید غذاهای اصیل ایرانی بوده استحاج‌اکبر کبریتچی، بنیان‌گذار رستوران‌های زنجیره‌ای «هانی»، بعدِ کارخانه‌ی تولید کیف و ساک و چمدان‌اش، به‌مدد سنتِ ریشه‌دار آشپزی در خانواده، در سال ۱۳۴۷، رستورانی به نام پسر خود در میدان قیامِ تهران بنا کرد تا با فهرست خوراکی متفاوت از غذاهایی خانگی غذایی با کیفیت دست‌پخت مادران ارائه دهد؛ انتخاب‌های متنوعی که به شکل مرغوب، خوش‌طعم و خوش‌رنگی پیشِ روی مشتری‌ها گذاشته می‌شد. استقبال خوراک‌شناسانِ شهر شهرتی به «هانی» بخشید که باعث شد فکر گسترش رستوران به کارخانه هر چه زودتر عملی شود: کارخانه‌ای که امروز با واحدهای مجزای آماده‌سازیِ مواد اولیه، فرآوریِ خوراک، قطعه‌بندیِ گوشت زیرنظر دام‌پزشک، کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌های تخصصی مشغول به‌کار است. حالا، بعدِ گذشت ۷۰ سال از افتتاح رستوران و ۵۰ سال از ثبت برند، «هانی» با تکیه بر معیارهای آشپزیِ سنتی در ابعادی صنعتی، لذت چشیدنِ طعم خوش غذای خانگی را در هر لحظه و هر مکان ممکن کرده است

 

محصولات :

img
 
img
 
img
 
img
 
img
 
img
 

ذرت شیرین

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب