امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60198 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین مصطفی‌زاده درگفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

بیژن تولید ۷۵ نوع محصول غذایی را بر عهده دارد / پخش ۲۴ ساعته محصولات بیژن و ۵۲ برند با کیفیت دیگر را انجام می دهیم/ امیدوارم با توجه به بحران‌های بین‌المللی، معیشت و سفره مردم دچار مشکل نشود

خبرایران : مدیرعامل شرکت صنایع غذایی بیژن گفت : امسال سیاست دولت و نظام بر آن قرار گرفت که ارز ۴۲۰۰ تومانی از یکسری از کالاهای اساسی همچون روغن حذف شود که منجر به افزایش ۴ برابری قیمت نهایی آن شد. ضمن اینکه سایر کالاهای اساسی نیز به علت حقوق و دستمزد دچار افزایش اندک شد.
بیژن تولید ۷۵ نوع محصول غذایی را بر عهده دارد / پخش ۲۴ ساعته محصولات بیژن و ۵۲ برند با کیفیت دیگر را انجام می دهیم/ امیدوارم با توجه به بحران‌های بین‌المللی، معیشت و سفره مردم دچار مشکل نشود

حسین مصطفی‌زاده مدیرعامل شرکت صنایع غذایی بیژن درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : فعالیت ما در دو حوزه ،  تولید ۷۵ نوع محصول غذایی شامل انواع کنسرو، سس، رب، مربا، خیارشور، زیتون و ... است.
وی عنوان داشت : حوزه دوم هم پخش ۲۴ ساعته محصولات بیژن و ۵۲ برند با کیفیت بالای ملی در زمینه محصولات غذایی و بهداشتی در ۳۸۰ شهر کشور و همچنین صادرات به ۱۶ کشور دنیاست.
مصطفی‌زاده افزود : غیر از انواع سس‌های گرم و سرد، ۱۰ گروه کالا وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: گروه کالای کنسروجات که خود نزدیک به ۱۰ قلم است از کنسرو ذرت شیرین و لوبیا گرفته تا تن ماهی. گروه مربا و عسل، گروه سرکه، گروه کشک و… هر کدام این گروه‌ها، محصولات متنوعی را شامل می‌شوند که باز هر محصول در اوزان متفاوت و بسته‌بندی‌های مختلف، ارائه می‌شوند.
وی ادامه داد : متاسفانه به دلیل گران شدن مواد اولیه، قیمت مواد غذایی نیز به ناچارافزایش یافته است. امیدوارم تدبیری اندیشیده شود تا مردم عزیز کشورمان بتوانند با توجه به افزایش قیمت اغلام خوراکی در تهیه مواد غذایی مشکلی نداشته باشند.
وی تاکید کرد : امسال سیاست دولت و نظام بر آن قرار گرفت که ارز ۴۲۰۰ تومانی از یکسری از کالاهای اساسی همچون روغن حذف شود که منجر به افزایش ۴ برابری قیمت نهایی آن شد. ضمن اینکه سایر کالاهای اساسی نیز به علت حقوق و دستمزد دچار افزایش اندک شد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی بیژن خاطرنشان کرد : از سوی دیگر ما گرفتار بحران غذایی در سطح دنیا گشته‌ایم که با جنگ روسیه و اوکراین آغاز شد که امید داریم به دنبال این بحران‌های بین‌المللی، معیشت و سفره مردم دچار مشکل نشود و به همین منظور ما تولیدکنندگان تلاش شبانه‌روزی می‌کنیم تا قیمت‌ها با نهایت تخفیف اعمال شود.

آدرس دفنر:

تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان احمدیان، پلاک 8

تلفن :

021-61966

فکس :

021-66817848

کدپستی :

1513812345

 
ایمیل :

info@bijanfood.com

آدرس کارخانه :

تهران، بزرگراه فتح، خیابان هفده شهریور،کوچه کاوش، پلاک 10

 
تلفن : 

021-66808739

 
فکس :

021-66807186

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب