امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60177 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرتضی طهماسبی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت عارف دارو قائم محصولاتی برای حفاظت و سلامت بدن می باشد/ عارف دارو قائم تولید کننده عصاره، اسانس ، گلاب، کاسنی، شاه‌تره و نعناع است

خبر ایران : مدیرعامل شرکت عارف دارو قائم گفت : یکی از رسالت‌های دین مبین اسلام و طب سنتی_ اسلامی رعایت اصول تغذیه و سلامت می‌باشد و ما بر همین اساس محصولاتی تولید می‌کنیم که حافظ سلامت بدن باشد.
شرکت عارف دارو قائم  محصولاتی برای حفاظت و سلامت بدن می باشد/ عارف دارو قائم تولید کننده عصاره، اسانس ، گلاب، کاسنی، شاه‌تره و نعناع است
 
مرتضی طهماسبی مدیرعامل شرکت عارف دارو قائم در گفتگو با خبر ایران اظهار داشت :  یکی از رسالت‌های دین مبین اسلام و طب سنتی_ اسلامی رعایت اصول تغذیه و سلامت می‌باشد و ما بر همین اساس محصولاتی تولید می‌کنیم که حافظ سلامت بدن باشد، زیرا بیماری‌های حال حاضر نه تنها باعث گرفتاری خانواده‌ها می‌شود بلکه از لحاظ اقتصادی فشار سنگینی بر آنها وارد می‌کند.

وی تصریح کرد : به همین سبب تصمیم بر آن شد که فرمول‌ها و ترکیباتی صددرصد طبیعی و ارگانیک بسازیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد :محصولات ما شامل عصاره، اسانس و عرقیجات همچون گلاب، کاسنی، شاه‌تره و نعناع می‌باشد که خوشبختانه اثرات مفیدی داشته است.

وی ادامه داد : تخصص دیگر در طب سنتی، محصولات گیاهی از جمله: روغن‌ بنفشه با پایه کنجد که ماه‌ها باهم ترکیب بوده‌اند و شامل اثراتی مفید گشته و برای افرادی که دچار میگرن و سردردهای عصبی و مشکلات تنفسی و مفاصل می‌باشند، موثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عارف دارو قائم تاکید کرد : محصول دیگر ما به نام پازوم می‌باشد که ترکیب چندین نوع گیاه است و کاملا بی‌ضرر بوده که موثر در گوارش، رفع نفخ معده و موثر در تنبلی معده و روده، کمک به هضم غذا، آنتی رفلکس می‌باشد و افرادی که مزاج بلغم دارند نیز سردی مزاج خود را با این محصول از بین می‌برند.

وی درپایان سخنان خود گفت :  محصول گلاب ما که بصورت غلیظ و حتی ۴ برابر گلوب دو آتشه فراهم می‌شود‌، همچنین برای افسردگی و مشکلات عصبی نیز کاربرد موثر دارد. ضمن اینکه محصولات طب سنتی ما فقط در داروخانه‌ها موجود است و عرقیجات نیز در عطاری‌ها به فروش می‌رسند.

 
 
 
 
آدرس سایت :
 
 
اینستاگرام :
 
 
آدرس کارخانه:
مابین جوشقان و قمصر، منطقه سردسیر کامو
 

آدرس :

  اصفهان ، منطقه صنعتی دولت آباد ، خیابان شاهین ، بن بست دوم سمت چپ آخر ،بن بست شرکت عارف دارو

  تلفکس : 33385213-031
 تلفن  : 4-33385213- ، 4-95016471-031

 ایمیل: info@arefdaru.com

 

 

معرفی شرکت عارف دارو قائم : 

این شرکت از سال 1376 با ایجاد سیستم توزیع دارو در استان فعالیت خود را آغاز و در سال 1388 با تجهیز بهترین امکانات و با دریافت مجوز توزیع داروی استانی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با هدف پوشش 100درصدی داروی داروخانه ها و بیمارستانها و در راستای اهداف سازمان غذا و دارو فعالیت نمود.

این شرکت با گزینش و با تربیت بهترین نیروها در واحدهای مختلف و همچنین تجهیز بالاترین امکانات نگهداری دارو براساس استانداردهای سازمان غذا و دارو و نظارت مستمر مسئول فنی بر امور توزیع توانست رتبه اول شرکتهای توزیع استانی را از سالهای 1389الی 1399 کسب نماید.

همچنین در راستای گسترش فعالیت خود و به منظور تولید و اشتغال با ایجاد واحدی در تولید داروهای طبیعی سنتی و مکمل فعالیت مجددی را در ارائه خدمات به جامعه شروع نموده است.

 در حال حاضر این شرکت آماده پذیرش و استخدام نیروهای مجرب در شاخه های مختلف علمی از جمله داروسازی -طب سنتی-مدیریت بازرگانی ،بازاریابی و IT وحسابداری می باشد.

 

محصولات

1 دارو پژوهان
2 حکیم مومن تبریزی
3 مهبان دارو
4 ارمغان سلامت
5 مهدارو
6 به آوران آرش
7 بو علی دارو
8 بنیان گستر سرشت
9 لیان داروی پارس
10 آسپان دارو
11 الوند فراز
12 ابیانه
13 ابن ماسویه
14 یوتاب طب پاس
15 دارو درمان سلفچگان
16 شرکت اکسیر گستر اسپادانا
17 تولیدی عارف دارو
18 مهستان
19 یاس دارو
20 هربال گستر پارسا
21 کیمیا آفرینان البرز
22 کیمیا دارو سپهر
23 ساپونین
24 رایا آتیس آریا
25 دایان طب اکسیر
26 دانا کاسیان
27 سبزدارو اسپادانا
28 سبحان دارو
29 ماهان دارو
30 سبز کوه(حنان)
31 دیموند
32 گل چای
33 ستارگان نیک
34 دکتر کامکار(عطر آگین)
35 کیمیاگر طوس
36 عرشیا مکمل
37 فرشته جویان
38 سیم سیم
39 ریحان نقش جهان
40 داروسازی مینا
41 دارو سازی رها
42 ایران داروک
43 گیاه اسانس
44 سیمرغ دارو
45 گل دارو
46 مینا
47 محصولات سپیداج
48 سینا فرآور
49 قائم دارو
50 خرمان

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب