امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60168 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۲در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) مطرح کرد؛

افتتاح زیرگذر بلوار کوهک تا چندماه آینده / تسریع در روند پروژه عمرانی چند ساله

خبرایران : شهردار منطقه ۲۲ از سرعت بخشیدن به پروژه عمرانی زیر گذر کوهک پس از چند سال خبرداد؛ گفت: در تلاش هستیم این پروژه عمرانی را تا چند ماه آینده با مشارکت سازمان عمران شهرداری تهران مورد بهره برداری قرار دهیم.
افتتاح زیرگذر بلوار کوهک تا چندماه آینده / تسریع در روند پروژه عمرانی چند ساله
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی ظهر امروز در دیدار با نمازگزاران مسجد امام علی (ع) خیابان هوانیروز اظهار داشت: از مهم ترین چالش های منطقه ۲۲ نبود سیستم فاضلاب شهری است که در این دوره از مدیریت شهری توجه ویژه ای به این موضوع شده و در حال حاضر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
وی افزود: سرانه آموزشی نیز از دیگر دغدغه های شهروندان این منطقه است که خوشبختانه با تعاملاتی که بین مدیریت شهری با آموزش و پرورش برقرار شده زمین هایی برای اهدای مدارس در نظر گرفته شده است.
محمدی ادامه داد: زیرگذر بلوار کوهک یکی از پروژه های عمرانی مهم در این محله است که چند سالی این پروژه به شکل نیمه کاره رها شده بود و در مدت زمانی که توفیق خدمت در منطقه را داریم فعالیت این پروژه را مجددا آغاز کردیم و در تلاش هستیم با سرعت بخشیدن به این پروژه تا چندماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
گفتنی است، پس از سخنرانی شهردار منطقه ۲۲ نمازگزاران و اهالی خیابان هوانیروز به شکل چهره به چهره با وی مشکلات و دغدغه های خود را در میان گذاشتند و وحیدرضا محمدی دستوراتی را برای رفع مشکلات شهروندان صادر کرد.
در این دیدار مردمی تمامی معاونان شهردارمنطقه حضور داشتند و هر یک از معاونان به شکل جداگانه نیز به در خواست های شهروندان پاسخگو و رسیدگی کردند.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب