امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60165 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بوستان های منطقه2 آماده میزبانی تابستان شد

خبرایران : بوستان های منطقه2 با نصب برج های نوری، بازپیرایی، ساماندهی، تکمیل شبکه آبرسانی آماده میزبانی فصل تابستان شد.
بوستان های  منطقه2 آماده میزبانی تابستان  شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه دو،  محسن مجد آبادی،رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه با اعلام این خبرگفت: در آستانه فصل تابستان و آغاز حضور شهروندان در بوستان ها برای گذران اوقات فراغت، ساماندهی بوستان ها در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت 
 
وی افزود: منطقه2 با دارا بودن بیش از 200بوستان منطقه ای و فرامنطقه ای از سرانه فضای سبز مناسبی برخوردار است که در فصل تابستان به صورت فضاهای فرامنطقه ای عمل کرده و میزبان شهروندان تهرانی و گردشگران می شود.
مجد آبادی افزود: بدین منظور طرح ساماندهی و بهسازی بوستان ها در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی شهرداران نواحی و اداره فضای سبز بوستان هایی که نیاز به بهسازی داشتند شناسایی و درقالب  طرح ایمن سازی اجرا شد.
وی گفت:با توجه به نقش روشنایی در ارتقای ایمنی و امنیت در فضاهای عمومی و بوستان ها ، ضمن رفع نقص و افزایش ایمنی پایه چراغ ها، تامین روشنایی بوستان ها با نصب چراغ و پایه چراغ و     پروژکتور  انجام شد. 
رئیس فضای سبز منطقه گفت: احداث مسیر تندرستی، بازسازی معابر،نصب و بازسازی مبلمان ، اجرای درپوش و ترمیم بندکشی دیوارهای حایل بوستان، بازسازی آبنماو نصب مبلمان ، آلاچیق های بوستان، بازسازی و مناسب سازی معبرفرعی ساختمان انرژی، بهینه سازی و گسترش فضای محوطه بازی کودکان و .... نیز بر اساس نیاز هر بوستان انجام شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب