امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60147 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیوید امیری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت HTDco بصورت تخصصی در زمینه قهوه فعالیت می‌کند

خبرایران : مدیرعامل شرکت HTDco گفت : شرکت HTDco بصورت تخصصی در زمینه قهوه فعالیت می‌کند و بیش از ۴۰ نوع قهوه‌ عربی، اسپرسو و در کنار آن نسکافه و چای ماسالا تهیه می‌کند.
شرکت HTDco بصورت تخصصی در زمینه قهوه فعالیت می‌کند

 دیوید امیری مدیرعامل شرکت HTDco (تهیه و توزیع قهوه) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  شرکت ما بصورت تخصصی در زمینه قهوه فعالیت می‌کند و بیش از ۴۰ نوع قهوه‌ عربی، اسپرسو و در کنار آن نسکافه و چای ماسالا تهیه می‌کند.
وی افزود : فرآیند کاری ما بدین صورت است که قهوه وارد شده را فرآوری کرده و در بسته‌بندی‌های ۲۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی به فروشگاه‌های خاص عرضه کننده این محصولات ارسال می‌کنیم.
امیری عنوان داشت : خوشبختانه در نمایشگاه امسال بازدیدکنندگان فراوانی داشتیم و آنها را با فرهنگ قهوه‌خوری آشنا کردیم.
وی ادامه داد : دانه قهوه در دنیا به سه دسته تقسیم می‌شود که دو دسته از آن معروفتر است: عربیکا و روبوستا که هرکدام مشخصات متفاوتی دارند و اکثرا کشورهای جنوب شرق آسیا با قهوه روبوستا شناخته می‌شوند. همچنین، کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا با قهوه عربیکا شناخته می‌شوند.
امیری تاکید کرد : در برنامه‌های آینده شرکت ما صنعتی کردن قهوه و بومی کردن گیاه آن در کشور به چشم می‌خورد و از آنجا که این گیاه بسیار حساس است، به لحاظ کشاورزی شرایط کشت آن کمی پیچیده است و در کنار آن به آب و هوای استوایی نیاز دارد.
وی عنوان داشت : مشتریان ما در سراسر کشور با مراجعه به واتس‌اپ و اینستاگرام می‌توانند سفارش محصول دهند. ضمن اینکه قهوه‌های مختلفی در کشورمان تولید شده از جمله: قهوه هسته خرما، قهوه بلوط که البته در دسته دمنوش‌ها قرار می‌گیرند، چون اصل و ریشه قهوه در آنها وجود ندارد.

آدرس کارگاه: دماوند، گیلاوند
شماره سفارش کالا: ۰۹۱۰۰۶۳۲۶۰۸
آدرس اینستاگرام:
@Davidzsevencoffe

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب