امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60121 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرین ۲۰۶ در بازار جهانی شش سال قبل تولید شد/ کدام خودروی شش هزار دلاری بهتر از تولید داخل است؟

خبرایران : اخیرا یکی از اعضای محترم کمیسیون صنایع اعلام کرده است که پژو ۲۰۶ در جهان ۱۵۰ میلیون قیمت دارد و در ایران ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
آخرین ۲۰۶ در بازار جهانی شش سال قبل تولید شد/ کدام خودروی شش هزار دلاری بهتر از تولید داخل است؟

اخیرا یکی از اعضای محترم کمیسیون صنایع اعلام کرده است که پژو ۲۰۶ در جهان ۱۵۰ میلیون قیمت دارد و در ایران ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

نکته اول اینکه آخرین کشوری به غیر از ایران که پژو ۲۰۶ در آن به تولید رسید، آرژانتین بود و آخرین ۲۰۶ آرژانتین نیز در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ از خط تولید خارج شده است.

در خصوص قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی این خودرو در جهان نیز احتمالا این مسئول محترم درست گفته است، زیرا نمونه های تر و تمیز مدل ۲۰۱۷ ساخت آرژانتین در بازار این کشور حدود شش هزارو ۵۰۰ دلار قیمت دارند که اگر این عدد را در قیمت ارز ۲۵هزار تومانی ضرب کنیم، باید گفت پژو ۲۰۶ کارکرده مدل ۲۰۱۷ با احتساب ارز با قیمت کمتر از بازار و تخفیف های مختلف از جمله عوارض گمرکی قیمتی حدود ۱۶۲ میلیون تومان در بازار جهانی دارد.

آخرین قیمت کارخانه ای پژو ۲۰۶ در بالاترین تیپ حدود ۱۸۱ میلیون تومان است. اما دلال ها در بازار خودرو قیمت این محصول را به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان رسانده‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب