امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6010 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای قطع آب مشترکان پرمصرف از 24 شهریور قاطعیت داریم

خبرایران: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه از ۲۴ شهریور ماه جاری آب شرب مشترکان پرمصرف تهرانی قطع خواهد شد گفت: این بار در خصوص قطع آب شرب مشترکان پر مصرف تهرانی قاطعیت داریم.
برای قطع آب مشترکان پرمصرف از 24 شهریور قاطعیت داریم

به گزارش خبرایران، محمد پرورش با بیان اینکه مرحله دوم قطع آب مشترکان بالای ٥٠ متر مکعب آب را از 24 شهریور ماه جاری آغاز خواهیم کرد گفت:شرکت آبفا حدود 3000 مشترک بالای 50 متر مکعب در تهران را شناسایی کرده و پس از مهلت یک‌ماهه به مشترکان پرمصرف این قطعی آب را از ٢٤ شهریورماه اعمال خواهد کرد و این بار برای مشترکانی که بالای ٥٠ متر مکعب آب به ازای هر خانوار در ماه مصرف داشته باشند، محدودیت 7 ساعته اعمال خواهد کرد.

پرورش گفت: آب این مشترکان به مدت هفت ساعت در روز قطع می‌شود و به آنان یک ماه فرصت داده می‌شود تا با کاهش مصرف خود الگوی مصرف آب را رعایت کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: حدود ٣٠٠٠ مشترک بالای ٥٠ مترمکعب در شهر تهران مصرف آب آنها بیش از 5 برابر بیش‌تر از الگوی مصرف یعنی ٢٠ متر مکعب است شناسایی شده اند.

با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و اینکه همواره آبفای استان تهران این فصل را سخت تر از فصل تابستان پیش بینی کرده بود به نظر می رسد محدود کردن مصرف آب مشترکان پرمصرف گام خوبی برای کاهش مصرف در فصل پاییز باشد.

پیش‌تر نیز شرکت آبفای استان تهران آب شرب ٣٠٠ مشترک بالای ٢٠٠ مترمکعب آب را به مدت هفت ساعت در روز قطع کرده بود.

در چند ماه گذشته از سوی آبفای استان تهران برای ٧٠٠ هزار مشترک پرمصرف اخطار کتبی ارسال شده است.

از این تعداد مشترک پرمصرف حدود ٩٠٠٠ مشترک بالاتر از ٤٠ متر مکعب و ٣٠٠٠ مشترک نیز بالاتر از ٥٠ متر مکعب در یک دوره آب مصرف کرده‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب