امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60087 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت Apacer هارد قابل حمل سبک، شیک، ایمن و بادوام خود را با نام AC533 USB 3.2 Gen 1 معرفی کرد

خبرایران : شرکت Apacer هارد قابل حمل سبک، شیک، ایمن و بادوام خود را با نام AC533 USB 3.2 Gen 1 معرفی کرد.
شرکت Apacer هارد قابل حمل سبک، شیک، ایمن و بادوام خود را با نام AC533 USB 3.2 Gen 1 معرفی کرد

با پایان یافتن بیماری همه‌گیر و جهانی کرونا، به نظر می‌رسد کار کردن از راه دور تبدیل به روندی دائمی برای بسیاری از کارمندان شده و دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده‌ قابل حمل، اکنون یکی از لوازم جانبی ضروری برای هر فرد می باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، Apacer، برند پیشرو در تولید دستگاه های ذخیره‌سازی دیجیتال در جهان، هارد دیسک قابل حمل سبک و مد روز AC533 USB 3.2 Gen 1 خود را روانه بازار کرده است. همچنین سرعت انتقال داده ها به لطف رابط USB 3.2 Gen 1 به طرز شگفت انگیزی سریع می باشد.

تصویرApacer : خط تولید هارد دیسک قابل حمل AC533 USB 3.2 Gen 1 را راه اندازی کرده است که دارای رنگ های چشم نواز بوده و به سختی می توان از طرح های آن غافل شد!

 

دو دستگیره پلاستیکی برای ایجاد امنیت و ظاهری مطابق با مد روز

قسمت بیرونی هارد دیسک با دستگیره های پلاستیکی دوگانه محافظت شده که حمل آن را راحت و زیبایی آن را دوچندان می کند. این دستگیره ها آسیب ناشی از ضربه‌های وارده را کاهش داده و به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را ایمن نگه داشته و در صورت نیاز دستگیره ها را به سرعت حذف یا جایگزین کنند. انعطاف پذیری این محصول ویژگی مهمی است که نمی توانید در هاردهای دیگر پیدا کنید.

 

رنگ و ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید

 این محصول در سه رنگ جذاب قرمز، آبی و مشکی و ظرفیت های ۱، ۲، ۴ و ۵ ترابایت موجود است. هارد ۵ ترابایتی که بالاترین ظرفیت موجود این مدل است، می تواند حدود ۲٫۵ میلیون عکس و بیش از ۲۰۰۰ ساعت فیلم Full-HD را در خود جای دهد. هر کاربر می تواند ترکیب مناسبی از رنگ و ظرفیت مورد نیاز خود را انتخاب کند.

 

نشانگرهای LED دوگانه، سرعت انتقال را نشان می دهند

هارد AC533 طوری طراحی شده است که بهترین عملکرد را با رابط USB 3.0 دارد، اما با USB 2.0 نیز سازگار است. در حین کار، LED نشانگر در صورت استفاده از USB 3.0 به رنگ آبی و در صورت استفاده از USB 2.0 قرمز خواهد شد. بنابراین کاربران می توانند زمان انتقال داده را با یک نگاه به نشانگر LED، پیش بینی کنند. از آنجایی که هارد دیسک دارای یک سوکت فوق العاده بادوام TYPE-A بوده، می توان آن را بیش از ۱۰۰۰۰ بار به پورت وصل کرده و جدا کرد. طول عمر و دوام بالا از ویژگی های مهم این هارد دیسک می باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب