امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واردات خودروها ي سواري با حجم موتور بالاي 2500سي سي ممنوع شد

خبرایران : سخنگوی دولت با اشاره به ممنوع شدن واردات خودروها ي سواري با حجم موتور بالاي 2500سي سي اظهار داشت: واردات این خودروها نه تنها ممنوع شد بلکه اگر متروکه نیز شوند باید به کشوری که از آنجا وارد شده اند ارجاع شوند و تحت هیچ شرایطی به داخل کشور نیایند.
 واردات خودروها ي سواري با حجم موتور بالاي 2500سي سي ممنوع شد

به گزارش خبرایران، «محمدباقر نوبخت» همچنین اظهار داشت: به دلیل آن که این خودروها ممنوعیت واردات داشتند، متروکه می شدند و بعد برای متروکه ها طبق ضوابط امکان فروش وجود داشت که در مصوبه امروز هیات دولت این راه هم بسته شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: مجوزهای خاصی هم که برای واردات این خودروها وجود داشت در جلسه امروز به هیچ وجه مورد تایید هیات وزیران قرار نگرفت. اگر قرار است به برخی قهرمانان و ساکنان جزایر کمک کنیم، حتما نباید به صورت اعطای مجوز خودرو باشد چرا که این مجوزها را به افراد دیگر می فروشند.

وی ادامه داد: پیش از این، مجوز این خودرو برای افراد خاص و ساکنان برخی از جزایر جهت تشویق و ترغیب آنها یا نوعی کمک و مساعدت صادر شده بود. ما به تردد این خودروها معترض هستیم چرا که با بافت فرهنگی کشور ما ناسازگار است به همین دلیل امروز در هیات وزیران واردات این خودروها ممنوع شد.

نوبخت توضیح داد: حتی برای مناطق آزاد اگر قرار است این خودروها به صورت عبور موقت باشد حتما در چهارچوب مقررات گمرکی باید انجام شود و همچنان وارد شدن این خودرو از مناطق آزاد به داخل کشور ممنوع است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب