امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60011 تاریخ انتشار: شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترداوود یوسف‌وند درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صدرا آکو به عنوان شرکتی دانش‌بنیان توانسته دستگاه‌های با کیفیت‌ تولید کند/ با توزیع شعب و نمایندگی درسراسرکشوردغدغه مشتریان را برطرف ساختیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت صدرا آکو گفت : استفاده از قطعات با کیفیت، شرایط فروش متنوع و استفاده از مهندسین مجرب در تیم خدمات پس از فروش، از جمله نقات قوت شرکت می باشد.
صدرا آکو به عنوان شرکتی دانش‌بنیان توانسته دستگاه‌های با کیفیت‌ تولید کند/ با توزیع شعب و نمایندگی درسراسرکشوردغدغه مشتریان را برطرف ساختیم

دکترداوود یوسف‌وند مدیرعامل شرکت صدرا آکو در گفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت صدرا آکو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های لیزر موهای زائد می باشد و  در حوزه سایر دستگاه‌های زیبایی نیز در آینده نزدیک فعالیت خواهد کرد.
دکتر یوسف‌وند تصریح کرد: شرکت صدرا آکو دارای مجوز ازوزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی و دارای جواز تاسیس از سازمان صنعت و معدن بوده و به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از پرسنل مجرب و متخصص توانسته در طول مدت فعالیت خود، رضایت مشتریان را جلب کند و دستگاه‌های با کیفیت‌تری تولید کند، که به همین سبب مفتخریم که در طول همکاری که  با جامعه پزشکی و زیبایی داشتیم، کوچکتری نارضایتی در کیفیت ساخت دستگاه‌ها به چشم نخورده است.
وی خاطرنشان کرد : خدمات به‌روزما مهمترین مبحث این حوزه کاری است و خوشبختانه توانسته‌ایم در طی این مدت خدمات را به کمترین زمان ممکن برسانیم، زیرا دغدغه مشتریان ما همواره خدمات پس از فروش بوده که در این بین عوامل مختلفی از جمله نوسانات برق آسیب فراوانی به دستگاه وارد می‌کند و به همین سبب نیاز است که شرکت تولیدکننده در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کند.
مدیرعامل شرکت صدرا آکوتاکید کرد : شرکت صدرا آکو با اقدامات متعدد خود از جمله توزیع و افزایش شعب و نمایندگی در سراسر کشور، توانسته مدت زمان خدمات‌دهی را به کمترین زمان برساند و دغدغه مشتریان را مرتفع سازد.
وی ادامه داد : از جمله نقاط قوت شرکت می‌توان به داشتن مجوز تولید مستقل، دانش بنیان بودن جواز تاسیس از سازمان صنعت و معدن و همچنیت داشتن تیم قوی خدمات پس از فروش اشاره کرد.
دکتر یوسف‌وند درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، تمام مشتریان در بدو خرید و نصب دستگاه، آموزش کامل می‌بینند و در نهایت مدرک معتبر دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دوره‌دیدگان اعطا می‌شود که قابل ترجمه بوده و مورد تائید وزارت بهداشت می‌باشد. استفاده از قطعات با کیفیت، شرایط فروش متنوع و استفاده از مهندسین مجرب در تیم خدمات پس از فروش، از جمله نقات قوت شرکت می باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب