امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60010 تاریخ انتشار: جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترمحمد نافعی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

صدرا آکو تولیدکننده دستگاه‌های لیزر موهای زائد درایران است / پتانسیل شرکت‌های ایرانی برای تولیددستگاه‌های حرفه‌ای بسیاربالاست/ می توان با برگزاری دوره‌های آموزشی از فعالیت مراکز غیرمجاز لیزر جلوگیری کرد

خبرایران : مدیربازرگانی شرکت صدرا آکو (تولیدکننده دستگاه‌های لیزر موهای زائد) گفت : می توان با برگزاری دوره‌های آموزشی توسط دانشگاه‌ها و مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای از فعالیت مراکز غیرمجاز جلوگیری کرد.
صدرا آکو تولیدکننده دستگاه‌های لیزر موهای زائد درایران است / پتانسیل شرکت‌های ایرانی برای تولیددستگاه‌های حرفه‌ای بسیاربالاست/ می توان با برگزاری دوره‌های آموزشی از فعالیت مراکز غیرمجاز لیزر جلوگیری کرد

دکترمحمد نافعی مدیربازرگانی شرکت صدرا آکو (تولیدکننده دستگاه‌های لیزر موهای زائد) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : خوشبختانه پس از ۳ سال دوری توانستیم با اخذ مجوزهای لازم ( همچون استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵) در زمینه تولید قطعات دستگاه، در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.
وی عنوان داشت : همانطور که می‌دانید، پتانسیل شرکت‌های ایرانی برای تولید دستگاه‌های حرفه‌ای بسیار بالاست، بطوریکه صفر تا صد دستگاه لیزر موهای زائد را خودمان می‌سازیم و به همین سبب دیگر نیازی به واردات نداریم. به هرحال تلاش می کنیم با اخذ استانداردهای جهانی جایگزین شرکت‌ها و کشورهای صادرکننده این محصول باشیم.
دکتر نافعی ادامه داد : ما دو نوع دستگاه لیزر داریم، دستگاه کانتکت (استفاده از ژل و بدون سوختگی) و نان کانتکت (بدون ژل) که در این  نوع دستگاه خطر سوختگی بخاطر اشکال در نوع اپراتور همچنان وجود دارد.
وی افزود : مشتریان می‌توانند برای خرید محصول به سایت شرکت مراجعه کنند. ما به دلیل موانع غیر تعرفه‌ای که در گمرک داریم، نیازمند حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.
مدیربازرگانی شرکت صدرا آکو ابرازداشت : همچنین برنامه‌ای در پیش داریم تا به واسطه آن در تمامی استان‌ها نمایندگی‌های یکپارچه داشته باشیم.
وی تاکید کرد : یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان، خدمات پس از فروش است، زیرا وقتی دستگاه وارداتی ما دچار مشکل می‌شود، فرستادن یک قطعه مورد نیاز، گاهی یکماه و نیم زمان بر است که این دغدغه همواره وجود دارد . امروز خوشبختانه این مشکلات مرتفع شده و سرعت خدمات رسانی در تهران ۲۴ ساعته و در شهرستان‌های دیگر ۷۶ ساعته می‌باشد.
وی درپایان سخنان خود گفت : اپراتوری دستگاه لیزر امری تخصصی بوده و با برگزاری دوره‌های آموزشی توسط دانشگاه‌ها و مجتمع‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان از فعالیت غیرمجاز مراکز جلوگیری کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب