امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59992 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آزاده مهدی‌نژاد درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دارای ۲۵ عضو فعال در سراسر کشوراست / صنعت رمز ارز به راحتی می‌تواند جایگزین نفت شود

خبرایران : دبیرسندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز گفت: سندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دارای ۵۸ نماینده در سراسر کشور برای فروش است و برای تعمیرات ماینرها، سندیکا برای آموزش اعضا و نیروها کلاس‌های دوره‌ای برگزار می‌کند که در پایان این دوره مدرک فنی و حرفه‌ای به آنها داده می‌شود.
سندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دارای ۲۵ عضو فعال در سراسر کشوراست / صنعت رمز ارز به راحتی می‌تواند جایگزین نفت شود

آزاده مهدی‌نژاد دبیر سندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  این صنعت می‌تواند در شرایط تحریم و در آینده نزدیک جایگزین صنعت نفت شود.
مهری‌نژاد تصریح کرد : هم‌اکنون بودجه کشور براساس نفت تعیین می‌شود ولی بخاطر مشکلات تحریم، استخراج نفت و باز پس گیری درآمد حاصله، صنعت رمز ارز به راحتی می‌تواند جایگزین آن شود.
وی ادامه داد : در صورتی که قیمت دلار و بیت کوین ماه ثابت باشد، ظرف ۸ تا ۱۰ ماه اگر هرکدام از این پارامترها تغییر کند و بالا برود، بازگشت سرمایه تا ۳ ماه نیز می‌رسد که به همین سبب این یک سرمایه‌گذاری امن بشمار می‌رود.
دبیر سندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز تاکید کرد : اگر دولت به سندیکا کمک کند، قطعا چشم‌انداز خوبی پیش‌روی ما خواهد بود. ما در حال حاضر ۳۴ پروانه تولید صنعت و معدن برای تولیدکنندگان صادر شده که ۲۵ نفر از این تولیدکنندگان عضو سندیکا هستند که هرکدام نمایندگانی دارند و در مجموع بیش از ۲ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی انجام داده اند. 
وی عنوان داشت : در زمینه تامین برق ماینرها، سیاست‌های جدید دولت پیرامون استفاده از انرژی‌های پاک، خوشبختانه به دلیل وسعت بالای کشورمان و استفاده از پنل‌های خورشیدی و انرژی بادی، این امر محقق است.
 مهری‌نژاد ابرازداشت : مضاف بر آن، دومین کشور تولیدکننده گاز نیز می‌باشیم و با اکتشاف مخازن جدید گاز و حمایت دولت در این زمینه می‌توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم. در زمینه فروش این دستگاه‌ها، ما ۲۵ عضو فعال در سندیکا داریم که از طریق سایت محصولات را به فروش می‌رسانند.
وی ادامه داد : شرکت کیا الکترونیک رادین دارای برند رادین ماینر، اولین شرکتی است که در زمینه ماینر ثبت اختراع دارد و تولیدکننده قدرتمندی می‌باشد‌.
دبیر سندیکای تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز درپایان سخنان خود گفت : ما دارای ۲۵ عضو و نماینده فعال در سراسر کشور برای فروش داریم و برای تعمیرات ماینرها، سندیکا برای آموزش اعضا و نیروها کلاس‌های دوره‌ای برگزار می‌کند که در پایان این دوره مدرک فنی و حرفه‌ای به آنها داده می‌شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب