امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59967 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همایش یاد یاران همزمان با سالروز آزادی خرمشهر در بوستان ولایت برپا می شود

خبرایران : همزمان با چهلمین سالگرد فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی همایش «یاد یاران» روز سه شنبه سوم خرداد ماه در سالن استاد شهریار بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.
همایش یاد یاران همزمان با سالروز آزادی خرمشهر در بوستان ولایت برپا می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه، فتح خرمشهر را قلب رویدادهای دفاع مقدس دانست و گفت: این همایش به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همراه با برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی از جمله سخنرانی، خاطره گویی، مسابقه و تقدیر از پیشکسوتان فتح خرمشهر با حضور فرماندهان، رزمندگان، خانواده معظم شهدا و شهروندان اجرا خواهد شد.
این مسئول بر همخوانی سرود سلام فرمانده در مقبره الشهدای بوستان 22 بهمن، مدارس آزادگان و شهید جوکار ،محله شریعتی جنوبی و میدان گلریز توسط دانش آموزان و اسکیت سواران تاکید کرد.
ضمن اینکه استیج فرهنگی همراه با اجرای مسابقات نقاشی با موضوع آزادسازی خرمشهر و خاطره نویسی بزرگسالان از وقایع آن روز و مسابقات ورزشی در بوستان 22 بهمن برپا خواهد شد.
او در ادامه افزود: فضاسازی محیطی، اعزام همکاران و خانواده هایشان به گردهمایی «خرمشهرها در پیش است»، دیدار با خانواده معزز شهدا، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس و تولید محتوا و برگزاری مسابقه در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب