امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59959 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حرکت کاروان روایت خرمشهر در معابر پر تردد منطقه 2

خبرایران : همزمان با سوم خرداد ماه کاروان روایت خرمشهر با شعار "ما مقاوم هستیم" با هدف یادآوری دوران باشکوه دفاع مقدس در محلات منطقه2 به حرکت در می آید.
حرکت کاروان روایت خرمشهر در معابر پر تردد منطقه 2

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ،اکرم رجای، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: با توجه به ضرورت  آشنایی  نسل جوان با فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت ، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین روزملی دزفول، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با شعار "ما مقاوم هستیم" پیش بینی و در سطح محلات اجرا می شود.

وی به نمایشگاه عکس مقاومت  اشاره کرد و افزود:به منظور تداعی دوران پرشکوه دفاع مقدس و اشاعه ارزش های ایثار و مقاومت   کاروان روایت خرمشهر درمحلات  منطقه به حرکت در می آید .
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت:  برگزاری همایش "اسوه ه های ایثار " با اجرای برنامه هایی همچون  تجلیل از ایثارگران، آزادگان، خاطره گویی رزمندگان رونمایی و معرفی کتاب از جمله  برنامه های پیش بینی شده است .
 وی با اشاره به  برگزاری پرده خوانی حماسی و انقلابی و روایت گری  در سرای محلات، گفت: همزمان با این برنامه ها، ا فیلم های برگزیده  دوران دفاع مقدس در سرای محلات اکران می شود.
 رجای  در پایان برگزاری شب شعر و خاطره نویسی  و همچنین غبار روبی و گلباران مزارمطهر  شهدا را از مهمترین برنامه های قابل اجرا در سطح منطقه دانست.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب