امروز: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/11]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59945 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهدی اقراریان اعلام کرد؛

شهرداری انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب را در هیات دولت پیگیری کند

خبرایران : عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از زاکانی خواست که در هیات دولت و شورای شهر نیز با همت ویژه موضوع انتقال بخشی از نمایشگاهها به شهر آفتاب را پیگیری کند.
شهرداری انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب را در هیات دولت پیگیری کند

به گزارش خبرایران ، مهدی اقراریان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با  اشاره به وضعیت نمایشگاه شهر آفتاب، گفت:  این نمایشگاه تقریبا در دوره گذشته رو به تعطیلی بود و به مانند بسیاری از پروژه هایی که در دوره پنجم رها شده بودند تا از بین بروند، شهر آفتاب نیز  چنین وضعیتی داشت.

وی با بیان اینکه با همت عزیزان در شهر آفتاب  شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در این دوره هستیم گفت: تقویم نمایشگاهی شهر آفتاب را نگاه کردم و حدود ۴۰ نمایشگاه در این تقویم وجود داشت و این در حالی است که شورای شهر  مصوبه‌ای را در خصوص تعیین تکلیف نمایشگاه سئول  داشت.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب و صنایع نفتی در نمایشگاه بین المللی گفت: شهر آفتاب یک سرمایه ملی برای همه کشور  و نه شهرداری است و همه باید کمک کنیم که در یک تعامل  سازنده نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل شوند.

اقراریان تاکید کرد: شهردار تهران در جلسه هیات دولت و اعضای شورا با یک تلاش ویژه می‌توانند بخشی از نمایشگاه‌هها را به شهر آفتاب منتقل کنند .

وی با اشاره به اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان لشگر محمد رسول الله (ص) گفت: بخشی از هویت انقلابی تهران، به دو لشگر پیروز و خط شکن یعنی  لشگر محمدرسول‌الله (ص) و  ۱۰ سید الشهدا برمی‌گردد و روز جمعه شاهد اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان لشگر محمد رسول الله (ص) بودیم که لازم است معاونت اجتماعی  در یک تعامل  سازنده از ظر فیت های بسیج استفاده کنند.

وی افزود:‌ همچنین لازم است که معاونت فرهنگی از اسراف پرهیز کرده و صرفا بر نامه های اثرگذار اجتماعی را اجرایی کند.

چمران: پیگیر برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب هستیم

مهدی چمران نیز در واکنش به تذکراتی پیرامون لزوم برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب گفت: یکی از مصوبات ما این بود که شهر آفتاب دوباره احیا شود و حتی نمایشگاهها را تقسیم کرده بودیم اما شورا در دوره گذشته این موضوع را رها کرده بود و ما دوباره باید پیگیر برگزاری نمایشگاهها در شهر آفتاب باشیم.

وی افزود: حتما موضوع برگزاری نمایشگاهها در شهر آفتاب را دوباره پیگیری می‌کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب