امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59902 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد؛

تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک مهمترین برنامه ی سازمان ثبت احوال است

خبرایران : دکتر هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور دیروز بطور سرزده از معاونت ثبت احوال جنوب تهران و اداره شهرری بازدید کرد .
تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک مهمترین برنامه ی سازمان ثبت احوال است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان  ثبت احوال کشور در این بازدید که به مدت 6 ساعت به طول انجامید با اشاره به اینکه تخصص و دانش در ثبت احوال منحصر به فرد است گفت: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش و همیاری و همکاری کلیه کارکنان سازمان محقق خواهد شد.
 
معاون وزیر کشور ضمن تاکید بر آسیب شناسی دقیق وضعیت موجود افزود: باید با دید کارشناسی به همه امور نگاه شود و ضمن بررسی آسیب های موجود نسبت به ارائه پیشنهادهای لازم و اتخاذ برنامه ها و تصمیمات کاربردی در جهت ارتقای سطح خدمات در ادارات تلاش کرد.
 
دکتر کارگر در ادامه سخنان خود استفاده از فناوری و ارتقای ارائه خدمات بصورت الکترونیک را یادآور شد و اظهار داشت: یکی از کارهای مهم و اساسی در ادارات ثبت تقویت حوزه فناوری می باشد که تحقق این امر سازمان را به سوی سازمانی پویا و پیشرو در ارائه خدمات بهینه سوق خواهد داد.
 
رئیس سازمان ثبت احوال با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد ماموریتها و وظایف سازمان متناسب با انتظارات و اولویت های کنونی گفت: استفاده معقول و منطقی از موقعیت ثبت احوال و استفاده از      ظرفیت های موجود امری اجتناب پذیر است که موجب ارتقاء سطح سازمان خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته توسط همکاران در این مدت بویژه همت و تلاش در راه اندازی مجدد صدور کارت های هوشمند ملی به حضور و بازدید معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سازمان ثبت احوال اشاره و اظهار داشت: اقدام در جهت اصلاح فرآیندها و ساماندهی امور، توجه ویژه به منابع انسانی، بررسی جهت اصلاح ساختارها، برگزاری کلاس های آموزشی و توانمندسازی همکاران و همچنین شفاف سازی و عدالت محوری و کارسنجی و توزیع متناسب نیرو برخی از برنامه هایی است که تاکنون در جهت ارتقای سطح همکاران سازمان به آن ها پرداخته شده است.
 
رئیس سازمان ثبت احوال کشور در پایان با حضور در مرکز مکانیزه صدور شناسنامه تهران با تاکید بر انجام امور در چارچوب قوانین و به صورت مکانیزه و سیستمی و پرهیز از کاغذبازی، نظارت صحیح بر امور، تلاش در جهت رضایتمندی شهروندان و مراجعان، رفع کمبودها و تلاش در جهت بهبود خدمات، سرعت در ارائه خدمات بهینه به متقاضیان تاکید کرد.
 
لازم به ذکر است اداره ثبت جنوب تهران تنها مرکز مکانیزه صدور شناسنامه در تهران می باشد که بالغ بر 90 درصد شناسنامه های شهروندان تهران بزرگ در این واحد به چاپ می رسد.
 
در این بازدید مسائل و مشکلات مطروحه کارکنان و شهروندان توسط دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب