امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59890 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اپراتور اول برنده نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد

خبرایران : در نهمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، همراه اول بدلیل پیشرو بودن در خدمات ارتباطی دیجیتال موفق به دریافت نشان‌های ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط‌عمومی دیجیتال و ستاره طلایی روابط عمومی ایران شد.
اپراتور اول برنده نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد

به گزارش خبرایران از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، همزمان با «‌روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی»، نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار و از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش ها و سطوح مختلف تجلیل شد.

هیأت داوران این جشنواره، با عنایت به ارزیابی های انجام شده از میان تمامی شرکت ها و سازمان های فعال، روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران را شایسته دریافت نشان های «ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط عمومی» دانست که حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات این شرکت لوح و نشان برتری را دریافت کرد.

در لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» خطاب به مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران آمده است: «با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه های مختلف و کسب شایستگی های لازم برای اطلاق عنوان «ستاره روابط عمومی» به این وسیله لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر اهتمام و برتری در روابط عمومی دیجیتال به آن روابط عمومی اعطا می شود.

گفتنی است، در این مراسم پیام اتسکو تسوگیهارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به مناسبت «روز روابط عمومی» نیز قرائت شد که ضمن تبریک به دست اندرکاران روابط عمومی ایران، آرزوی کسب موفقیت در راهبری دو موضوع مهم «تکنولوژی های نوین ارتباطی» و «مدل های دانش بنیان روابط عمومی» را کرد.

وی همچنین در پیام خود به صراحت عنوان کرد که دیگر امروزه نمی توان روابط عمومی را بدون تکنولوژی متصور شد؛ بنابراین روابط عمومی هایی که در مسیر سرآمدی حرکت می کنند، تلاش دارند از مدل های دانش بنیان در روابط عمومی استفاده کرده و تکنولوژی های مدرن را در ارتباطات به خوبی به کار گیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب