امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59887 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دعوت گروه صنعتی ایران خودرو از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه

خبرایران : گروه صنعتی ایران خودرو در بیانیه‌ای از مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد تا در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مانند ادوار گذشته حضور یافته و در رقم خوردن حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقش‌آفرینی کنند.
دعوت گروه صنعتی ایران خودرو از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه

به گزارش خبرایران از ایکوپرس- بیانیه بزرگ‌ترین خودروساز کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اینک که در چهل و پنجمین سال از عمر عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران، در آستانه آزمونی برای اثبات حقانیت و آزادی‌های مشروع در این نظام اسلامی قرار گرفته‌ایم، از تمامی زنان و مردانی که همواره پای انقلاب ایستاده و از استقلال و آزادی کشور دفاع کرده‌اند، دعوت می‌کنیم، بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پاسخ کوبنده‌ای به تمامی بدخواهان ملت بدهند.
همان‌طور که به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات قوی و پرشور، یکی از ارکان اصلی اداره و پیشرفت کشور و از مهم ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت است، یقینا با حضور مردم به عنوان ثروت بزرگ کشور در این صحنه مهم نیز، حماسه‌ای بزرگ در تاریخ کشور رقم خواهد خورد. 
در حال حاضر که دشمنان این مرز و بوم با ایجاد عملیات رسانه‌ای و بزرگ‌نمایی مشکلات، به دنبال مایوس کردن مردم هستند، حضور در پای صندوق‌های رای به عنوان تضمین و پشتوانه‌ای برای قدرت و امنیت ملی، می‌تواند سبب ناامیدی دشمنان و مظهری برای به رخ کشیدن این قدرت شود. 
مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، پابه‌پای ملت شریف و انقلابی در این انتخابات پرشور حضور خواهند یافت تا سهم خود را از این حماسه که نتیجه آن در راستای منافع ملی و پیشرفت کشور است، به جای آورند. 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب