امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5984 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طاهری بخش معاون عملیات مناطق همراه اول شد

خبرایران : طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد همراه اول، طاهری بخش به عنوان سرپرست معاونت عملیات مناطق این اپراتور معرفی شد.
طاهری بخش معاون عملیات مناطق همراه اول شد

به گزارش خبرایران، طی مراسمی که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد همراه اول برگزار شد، با قبول استعفای مهندس سیدحسن رضوی و قدردانی از زحمات وی، مهندس مرتضی طاهری بخش به عنوان سرپرست معاونت عملیات مناطق اپراتور اول معرفی شد.

رضوی که سابقه خدمت 37 ساله در مجموعه مخابرات کشور را داراست، 3 سال پیش به عنوان معاون عملیات مناطق منصوب شد و قبل از آن معاون فنی و مهندسی همراه اول بود. مدیرعامل همراه اول پس از مدت ها مقاومت، سرانجام ضمن پذیرش استعفا، وی را به سمت مشاور خود برگزید تا همراه اول همچنان از تجربیات ارزشمندش بهره مند بماند.

بر اساس این گزارش، طاهری بخش سرپرست معاونت عملیات مناطق همراه اول، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مخابرات و دو مدرک کارشناسی ارشد «مهندسی مخابرات» و «MITM(فناوری اطلاعات در MBA)» است. این مدیر 37 ساله همراه اولی پیش از این مدیرکل عملیات شبکه بوده و از مدیران نسل نو شرکت ارتباطات سیار ایران محسوب می شود.

گفتنی است معاونت عملیات مناطق، مسؤولیت توسعه، بهینه سازی و نگهداری شبکۀ همراه اول در استان های سراسر کشور را به عهده دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب