امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59825 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترهاشم کارگر اعلام کرد:

سازمان ثبت احوال کشور برترین دستگاه سرویس دهنده داده های کشور در فروردین ماه 1401

خبرایران : بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران ، سازمان ثبت احوال کشور در طول فروردین ماه سال جاری با ارائه 67 میلیون تراکنش اطلاعاتی در زمینه خدمات استعلام هویتی به عنوان بزرگترین سرویس دهنده در میان دستگاههای دولتی شناخته شد.
سازمان ثبت احوال کشور برترین دستگاه سرویس دهنده داده های کشور در فروردین ماه 1401

به گزارش خبرایران از دفتر روابط عمومی ، دکتر هاشم کارگر با اعلام این خبر افزود: با تلاش پیگیر همکاران، ایجاد تعامل مناسب با سایر دستگاهها و مدیریت صحیح منابع اطلاعاتی ، مفتخر هستیم که حسب آمارهای موجود، بیشترین خدمات داده آمایی و انتقال را در بستر خدمات دولت (GSB) طی فروردین ماه سال 1401 و با انجام افزون بر 67 میلیون تراکنش به دستگاههای متقاضی ارائه داده ایم.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران ، در خلال فروردین ماه امسال مجموعا بالغ بر 174 میلیون تراکنش داده ای در سطح کشور انجام شده است که سهم سازمان ثبت احوال کشور در میان سرویس دهندگان به تنهایی افزون بر 38.5 درصد مجموع این رقم بوده است.

شایان ذکر است با توجه به نقش حساس سازمان به عنوان پیش ران و درگاه اصلی ورود به دولت الکترونیک ، نوسازی زیرساختها و تسهیل روند ارائه خدمات با جدیت و برنامه ریزی مناسب ادامه دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب