امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5980 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استمداد رحیمی از روحانی:

آقای رئیس جمهور! یک بساز و بفروش برای پرسپولیس و دایی تصمیم می‌گیرد؛ چشم‌تان روشن

خبرایران: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از وقایع رخ داده تا پیش از ظهر امروز شوکه شده این بار روی صحبتش با رئیس جمهور است.
آقای رئیس جمهور! یک بساز و بفروش برای پرسپولیس و دایی تصمیم می‌گیرد؛ چشم‌تان روشن
به گزارش خبر ایران، درحالی که همه چیز در باشگاه پرسپولیس پیچیده شده است و هواداران از اتفاقاتی که در این باشگاه در حال رخ دادن است شوکه و متعجب شده‌اند علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه هم خود از اینکه این طور ناگهانی و با اصرارهای عجیب رئیس هیات مدیره برای برکناری علی دایی روبرو شده شوکه شده است.

او که می گوید حمیدرضا سیاسی به وی وقت داده تا علی دایی را برکنار کند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس می‌گوید: روی صحبت من با رئیس جمهور است، آقای روحانی یک بسازو بفروش در حال تصمیم‌گیری برای پرسپولیس و قهرمان ملی است. این فاجعه است و باید بگویم که چشم‌تان روشن.

وی در خصوص اینکه آیا از صبح با مسئولان وزارت در تماس نبوده و اصلا این چه مدل برخورد در باشگاه است که بدون هماهنگی رئیس هیات مدیره در حال انتخاب سرمربی جدید است، گفت: من خودم هم مانده ام. از سوی پرسپولیسی‌ها 2 هزار تماس داشته‌ام. خود دایی از هیچ چیز خبر ندارد. من اکنون باشگاه نیستم ولی خبرهایی به گوشم می رسد که فقط باید بگویم کجای دنیا در یک باشگاه چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد! اصلا معنی این رفتارها قابل درک نیست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب