امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59746 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از حدود ۱۵ سال و با هدف بازگشت حقوق بیت المال

مزایده بزرگ و عمومی بازار گل منطقه ۵ برگزار می شود

خبرایران : محمدباقر فرهند « سرپرست روابط عمومی منطقه ۵» با اعلام این خبر گفت : در سال ۱۳۸۷ ، به جهت ساماندهی تعدادی از گل فروشان دستفروش در غرب تهران، محلی برای ایشان در انتهای بزرگراه شهید ستاری در نظر گرفته شد و مقرر شد تا طی قراردادهای سالیانه مبالغی به حساب شهرداری تهران واریز شود .
مزایده بزرگ و عمومی بازار گل منطقه  ۵  برگزار می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ؛ محمدباقر فرهند « سرپرست روابط عمومی منطقه ۵» با اعلام این خبر گفت : در سال ۱۳۸۷ ، به جهت ساماندهی تعدادی از گل فروشان دستفروش در غرب تهران، محلی برای ایشان در انتهای بزرگراه شهید ستاری در نظر گرفته شد و مقرر شد تا طی قراردادهای سالیانه مبالغی به حساب شهرداری تهران واریز شود . 
 
وی ادامه داد : در تمام این سالها، مبالغ واریزی برای بیش از ۸۰ غرفه گل و گیاه بدون در نظر گرفتن صرفه و صلاح مدیریت شهری بوده و علاوه بر این ضعف نظارت بر امورات ایمنی منجر به بروز حریق هایی طی سالهای قبل شده بود و خسارات قابل توجهی نیز به غرفه داران وارد نمود.
 
فرهند اظهار داشت : نهایتا با ورود بازرسی منطقه و بررسی دقیق موضوع و ارایه گزارشات لازم  با تصمیم شهردار جدید منطقه و تاکید بر رعایت قانون در خصوص اموال و املاک مدیریت شهری و توجه به مصالح و منافع مدیریت شهری و در عین حال حذف افراد سودجو در این محل که منجر به بروز تخلفاتی شده بود ، تصمیم به مزایده عمومی « حراج » ۸۲ غرفه این بازار گرفته شد و آگهی مزایده آن در روزنامه همشهری و دیگر فضاهای رسمی اطلاع رسانی منتشر تا علاقمندان با رعایت قانون و در عین حال بازگشت حقوق شهروندان به بیت المال در این فرصت ارزشمند کسب و کار وارد شوند.
سرپرست روابط عمومی منطقه ۵ در پایان ، از افراد واجد شرایط دعوت کرد تا اسناد خود را برابر اطلاعات آگهی به دبیرخانه منطقه ۵ و امور قراردادها رسانده تا پس از بررسی های اولیه در فرصت برابر ، همه پیشنهادات ارزیابی و نتایج اعلام شود . 
وی ابراز داشت : مدیریت شهری از هیچ اقدامی که منجر به بازگشت سرمایه های مادی و معنوی شهر به بیت المال شود کوتاهی نخواهد کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب