امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59735 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در برنامه «یک شهر ضیافت» سیمای اصفهان عنوان کرد؛

اشتغال پایدار؛ بزرگ‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه

خبرایران : مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در برنامه "یک شهر ضیافت" سیمای اصفهان گفت: فولاد مبارکه همواره هم در بخش تولید و هم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام بوده است.
اشتغال پایدار؛ بزرگ‌ترین مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه

به گزارش خبرایران، محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در برنامه "یک شهر ضیافت" سیمای اصفهان اظهار کرد: آزادی زندانیان و حمایت از خانوادهایشان که در برنامه "یک شهر ضیافت" انجام می‌شود کار مبارکیست که در صدا و سیما انجام می‌شود که به همین خاطر از مدیران رسانه ملی بویژه سازندگان این برنامه تشکر می‌کنم. فولاد مبارکه نیز در نه سال گذشته بیش از ٢٠٠٠ زندانی را آزاد کرده است تا در این امر سهیم باشد.

وی گفت: هر پدیده اجتماعی دارای علت‌ها و معلول‌هایی است و موضوع آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، پرداختن به معلول است ولی ما علاوه بر این که به آزادی زندانیان کمک می‌کنیم، در حال تلاش جدی برای پرداختن به مأموریت اصلی خود یعنی اشتغال‌زایی و تولید هستیم که این امر می‌تواند در رشد جامعه چه از نظر معیشتی و چه از لحاظ اجتماعی مؤثر باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: برنامه‌های زیادی در فولاد مبارکه برای کاهش مصرف آب، حفظ محیط زیست و کاهش مصارف انرژی تدوین شده و بسیاری از آن ها عملیاتی شده است تا بتوانیم در این زمینه نیز مسئولیت‌های اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنیم. فولاد مبارکه امروز به عنوان صنعت سبز در کشور معرفی شده و در سال‌های گذشته چندین بار هم در حوزه مسئولیت اجتماعی و هم در حوزه محیط زیست جوایز زیادی را کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور است و یک درصد از تولید ناخالص کشور را به عهده دارد. این شرکت همواره در مسئولیت های اجتماعی نیز پیشگام بوده است و در سال های گذشته این موضوع را در عرصه‌های مختلف به خوبی نشان داده است.

طیب‌نیا تصریح کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانیم رسالت‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تولید که اصلی ترین مأموریت ما برای نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور است و علاوه بر آن عمل به مسئولیت های اجتماعی به خوبی انجام دهیم.

وی تأکید کرد: ما در تلاشیم تا بتوانیم همچون سال‌های گذشته از زندانیان جرایم مالی و خانواده‌هایشان به روش‌های مختلفی حمایت کنیم و در طول سال این حمایت را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، گروه فولاد مبارکه در برنامه "یک شهر ضیافت" امسال، پنجاه میلیارد ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کرده است. همچنین این گروه صنعتی به نمایندگی از سهامداران، کارکنان و ذینفعان خود مبلغ ۲ میلیارد ریال را برای حمایت از خانواده‌های این زندانیان تخصیص داده است.

ویژه برنامه "یک شهر ضیافت" با حمایت اداره کل زندان‌های استان اصفهان، ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده زندانیان، خیرین و همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه اصفهان به صورت زنده پخش می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب