امروز: چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/15]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59730 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منطقه ۱۶ آماده برگزاری جشن عید لبخند می شود

خبرایران : وداع با ماه مبارک رمضان در منطقه ۱۶؛ دارالشهدای دانش آموزی آماده برگزاری جشن عید لبخند می شود.
منطقه ۱۶ آماده برگزاری جشن عید لبخند می شود

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶؛ همزمان با شب عید سعید فطر مراسم نورافشانی در نقاط مختلف محلات نه گانه انجام و برنامه وداع با ‌ماه مبارک رمضان نیز در مساجد محوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی از برپایی ایستگاه های فرهنگی-صلواتی در مسیر نمازگزاران عید سعید فطر (اهداء بسته های فرهنگی ویژه نوجوانان و اهداء شاخه گل به نمازگزاران)، خبر داد و گفت: جشن رحمت به مناسبت شکرگزاری پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد محوری محلات نه گانه با (توزیع محصولات فرهنگی) ادعیه و ... برگزار می شود.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به ایجاد نشاط و سرور معنوی در شهروندان، نکوداشت آیین های اسلامی و ایرانی، معرفی عید فطر به عنوان هدیه الهی که از اهداف مهم این برنامه ها است گفت: برای برگزاری نماز عید سعید فطر شهرداری منطقه برنامه‌هایی از قبیل کمک به فضاسازی شهری، آذین بندی ویژه میدان های بزرگ و پر تردد (تبلیغات شهری با بهره مندی از ظرفیت پرتابل ها، بیلبوردها و عرشه های پل ها)، برگزاری مسابقات فرهنگی کتابخوانی، قصه گویی، نقاشی، عکاسی و ... (درخصوص موضوعات عید سعید فطر همراه با اهداء جایزه با استفاده از ظرفیت مساجد، پایگاه های بسیج و سراهای محلات در دو بخش فضای مجازی و آثار ارسالی شهروندان، برپایی استیج در بوستان های اصلی، برپایی مراسم تقدیر از فطر اولی ها، مراسم نورافشانی، تجلیل از هیات امناء و امام جماعت و فعالین مساجد، اجرای پویش لبخند بسازیم برای کمک به محرومین و ایتام و توزیع کمک ها در روز عید سعید فطر با مشارکت مساجد، پایگاه های بسیج، خیرین،گروه های خودجوش جهادی و مردمی، مرمت و تعمیر چشمه های سرویس بهداشتی (ویژه نمازگزاران) و ... را پیش‌بینی کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب