امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59685 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جلسه هم اندیشی مشاوران تربیتی مدارس در منطقه۲۱

خبرایران : به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان؛ جلسه هم اندیشی مشاوران تربیتی مدارس در منطقه۲۱ با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی، رییس اداره آموزش های شهروندی و مبلغین دینی این منطقه برگزار شد.
برگزاری جلسه هم اندیشی مشاوران تربیتی مدارس در منطقه۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، میر محمد مطهری موید معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دست اندرکاران امر خطیر آموزش گفت: گردهمایی ما هم اکنون با هدف سوق دادن دانش آموزان به مسائل دینی و توجه بیشتر آنان به تعالیم و دستورات دین مبین اسلام تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مساله آموزش در مدارس و در کنار آن تعلیم و تربیت معنوی دانش آموزان به عنوان اساسی ترین عامل در رشد و شکوفایی فکری آنان مطرح است. نقش مبلغین دینی در پرورش آینده سازان کشور با همراهی نظام آموزشی و تحصیلی ما بسیار سازنده است.

لازم به ذکر است؛ طی این جلسه هم اندیشی هر یک از مدعوین حاضر به بیان درخواست ها و مشکلات پیش روی خود در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان و جوانان پرداختند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب