امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59684 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۲۱ : مهم‌ترین عامل شتاب و حرکت در فضای تولید، یگانگی کارفرما و کارگر است

خبرایران : حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ به منظور جامه عمل پوشانیدن به شعار سال۱۴۰۱ انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، از گروه صنعتی پارس اگزوز بازدید و با هیات مدیره این گروه صنعتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار منطقه ۲۱ : مهم‌ترین عامل شتاب و حرکت در فضای تولید، یگانگی کارفرما و کارگر است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در نشست هم اندیشی با هیات مدیره گروه صنعتی پارس اگزوز گفت: مدیریت شهری منطقه ۲۱ با هدف بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه امور شهر که گریبانگیر صنایع است؛ بازدیدهای خود را از صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده این منطقه برای سال جدید نیز دنبال می کند.

وی ادامه داد: منطقه بیست و یک تهران به عنوان "دیار پیشرفت و نوآوری" مطرح است، چراکه جوانان انقلابی و متخصص این مرز و بوم در کارخانه ها و شرکت های دانش بنیان این بخش از پایتخت مشغول ایده پردازی و حل مشکلات موجود هستند که همت و غیرت آنان مثال زدنیست.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: در محیط کارخانه و فضای تولید، مهم‌ترین عامل شتاب و حرکت، یگانگی کارفرما و کارگر است که ایجاد حس دلگرمی، ایجاد فضای صمیمانه، دلسوزی و درک متقابل می‌تواند اتفاقات ماندگار و نیکی را رقم بزند.

کاشانی پور اظهار داشت: مجموعه پارس اگزوز به عنوان یک برند در عرصه خودروسازی مطرح است. با تغییر در نوع نگرش و ایجاد فضای خلاقانه به راحتی می‌توان در سطح کارشناسی و مبحث تحقیق و توسعه، افق و چشم اندازی بدیع خلق کنید.

گفتی است؛ حسین کاشانی پور شهردار به همراه مدیران شهری منطقه همچنین از خط تولید و بخش های مختلف گروه صنعتی پارس اگزوز بازدید کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب