امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59499 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاسخگویی به ۸۰۰ هزار تماس مشتریان مخابرات منطقه تهران

خبرایران : کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در سال 1400، به درخواست حدود ۸۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.
پاسخگویی به ۸۰۰ هزار تماس مشتریان مخابرات منطقه تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، از مجموع تماس های وارده به سامانه ارتباط مردمی در سال گذشته، حدود 97 درصد با موضوع اطلاع رسانی و تنها 3 درصد مربوط به ثبت درخواست ها و خرابی بوده است.
 
بر اساس همین گزارش در سال گذشته 129 هزار و 796 مورد تماس از طریق سامانه 2021 به صورت ثبت تیکت خودکار ( ثبت درخواست ها از طریق منوی شماره 7 سامانه 2021 ) در رابطه با پرداخت صورتحساب و عدم وصل تلفن به واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران ارجاع شد، که پس از بررسی، ارتباط کلیه خطوط ارجاعی برقرار شد.
 
گفتنی است مشتریان می توانند مشکلات، انتقادها و پیشنهاد های خود را از طریق درگاه های مختلف از جمله تماس تلفنی با شماره 2021، سایت مخابرات منطقه تهران به نشانی TEHRAN.TCI.IR ، پیامک، صندوق صوتی، ایمیل و فاکس به واحد ارتباط مردمی ارسال نمایند. 
 
شایان ذکر است همه روزه از سوی مشترکان تلفن ثابت استان تهران، موضوعاتی از قبیل انتقاد از مرکز، درخواست تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت، موارد مرتبط با سامانه 118، 2000 و 2020 از طریق کارشناسان واحد ارتباط مردمی اداره کل مخابرات منطقه تهران ثبت شده و به مشکلات مشتریان تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی می شود.
 
واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران همه روزه، حتی ایام تعطیل در دو شیفت کاری تا ساعت ۲۲ پاسخگوی تماس ها و سوالات شهروندان استان تهران در زمینه خدمات تلفن ثابت می باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب