امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59492 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدجواد براتی اعلام کرد؛

روابط عمومی‌ها نقش اصلی در امید آفرینی بین مردم دارند

خبرایران : مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در حاشیه نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت:روابط عمومی پیشانی و ویترین هر مجموعه است و روابط عمومی‌ها نقش اصلی در امید آفرینی بین مردم را دارند.
روابط عمومی‌ها نقش اصلی در امید آفرینی بین مردم دارند
به گزارش خبرایران، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در حاشیه نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امشب در اولین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان با حضور اعضای این باشگاه جمع و محفل گرمی برگزار شد. روابط عمومی پیشانی و ویترین هر مجموعه است و با توجه به شعار سال که به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» مزین شده باید توجه داشته باشیم روابط عمومی‌ها نقش اصلی در امید آفرینی بین مردم را دارند.
 
وی درباره چگونگی شکل‌گیری باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های وابسته به اتاق‌ بازرگانی ادامه داد: نقطه آغاز شکل‌گیری این جمع با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری فولاد مبارکه بود. سال گذشته جمع شورای مرکزی باشگاه تشکیل و از بخش‌های مختلف صنعتی از جمله فولاد مبارکه اعضا بازدید کردند و همچنین اولین جلسه این باشگاه نیز به میزبانی فولاد مبارکه برگزار شد.
 
براتی درباره نقش این باشگاه در تحقق شعار سال، گفت: هرچقدر روابط عمومی‌ها عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند جهاد تبیین را انجام دهند، قطعا در جهت تحقق شعار سال موفق‌تر خواهند بود. اعضای باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های وابسته به اتاق بازرگانی با هم‌افزایی با یکدیگر و انتقال تجربیات خود می‌توانند موجب ارتقای روابط عمومی‌ها شوند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب