امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59396 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهدی منصوری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مجتمع دام و طیور تک تاکنون نهادهای دامی دولتی دریافت نکرده است/ دلالان دربازارآزاد هر مقداری که نهاده بخواهند بدون محدودیتی خریداری می کنند

خبرایران : مدیرعامل فروش کل مرغ های محلی و دو رگ یاسوج گفت : متاسفانه نهادهای دامی دولتی به ما اختصاص داده نمی شود، درواقع هیچ نهاده ای دریافت نکردیم و درمقابل هستند افزادی که حواله نهاده خود را به راحتی دریافت کرده و می فروشند.
مجتمع دام و طیور تک تاکنون نهادهای دامی دولتی دریافت نکرده است/ دلالان دربازارآزاد هر مقداری که نهاده بخواهند بدون محدودیتی خریداری می کنند

مهدی منصوری مدیرعامل فروش کل مرغ های محلی و دو رگ در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت :  ما تولید پرندگان بومی محلی واهلی مانند مرغ ،خروس ، بوقلمون ، غاز ، اوردک ، مرغابی و ... را انجام می دهیم.
وی با اشاره به اینکه محصولات ما به سراسر ایران ارسال می شوند عنوان داشت : متاسفانه نهادهای دامی دولتی به ما اختصاص داده نمی شود، درواقع هیچ نهاده ای دریافت نکردیم و درمقابل هستند افرادی که حواله نهاده خود را به راحتی دریافت کرده و می فروشند، این درحالی است که قیمت دولتی نهاده ذرت هر کیلویی 2500 تومان است و دلالان به راحتی این نهاده را در بازار 7500 تومان می فروشند.
منصوری افزود : دربازارآزاد هر مقداری که نهاده بخواهیم وجود داشته و هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما این مشکل را هر جایی که مطرح کرده ایم مثل فرمانداری ، استانداری ، بخشداری ، جهاد کشاورزی ، امور دام، پشتیبانی اتحادیه دامداران و ... همه خودشان را در این خصوص مقصر ندانسته و مدام موضوع را به همدیگر ارجاع داده ،  بهانه آورده و می گویند، موضع مربوط به مانیست و مشکل ما هم کماکان باقی است ونهاده خود را آزاد تهیه می کنیم.
وی تصریح کرد : مشکل دیگری که ما این روزها با آن درگیرهستم ، مشکلی است که با جهاد کشاورزی استان داریم. مربوط به تغیرکاربری مسکونی به دامداری است .این درحالی است که در قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها احداث دامداری وسایر مواردمذکوردرآن در روستاها با موافقت سازمان های جهادکشاورزی ورعایت ضوابط زیست محیطی بهینه کردن تولیدات بخش کشاورزی بوده وتغییر کاربری محسوب نمی شود. نکته جالب اینکه در دادگاه جهاد کشاورزی محکوم کرده است. اما بازم هم ما با جهاد کشاورزی مشکل داریم و جهاد تقاضای ۲۰۰ میلیون جریمه ازما را کرده است.

آدرس  : یاسوج ،ابتدای جاده اقلید یزد ، مجتمع دام و طیور تک

تلفن : 09170973698

سید غلامعلی حسن زاده مدیرعامل مجتمع دام وطیور تک یاسوج

 
 
 
 
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب