امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59350 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تشریح اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۵

خبرایران : از سرعت بخشیدن به پروژه های ابنیه در تعطیلات نوروز تا استفاده از ۳۳۳ تن آسفالت برای لکه گیری معابر
تشریح اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۵
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، اسدی با اشاره به رصد دائم وضعیت معابر در تمامی محلات منطقه گفت:فعالیتهای عمرانی به طور منظم با توجه به بازدیدهای روزانه و پیام های ۱۳۷ در حال اجراست. طی بازه زمانی ۵روزه در ۲۵ نقطه عملیات لکه گیری آسفالت در محورهای فردوس شرق، اتوبان شهید ستاری و شهید همت، محدوده کن و کوهسار، خیابان گلستان شرقی و غربی و جنت آباد جنوبی و خیابان قیام صورت گرفت.
وی هدف از این اقدامات را حفظ سیمای شهر و سهولت تردد همشهریان در دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی برشمرد و گفت: تناژ بکار رفته برای این اقدامات در فاصله زمانی ۵روزه ۳۳۳ تن در مساحت ۲۱۰۰ مترمربع بوده است.
اسدی ادامه داد: از جمله فعالیتهای عمرانی انجام گرفته، آماده سازی بستر عملیات دیوار سنگی در انتهای خیابان تقدیری و بازسازی کف نهر روباز در خیابان کوهسار شمال به جنوب و مرمت جداول در مجاورت پارک ساحل است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵ از پیشرفت فیزیکی قابل توجه در عملیات بازسازی سرای محله اکباتان و سرویس بهداشتی بوستان شهریور در محدوده جنت آباد شمالی در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: از جمله فعالیتهای عمرانی سرعت بخشیدن به پروژه های ابنیه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱در پروژه بازسازی صفر تا صدی سرای محله اکباتان و سرویس بهداشتی بوستان شهریور است.
وی افزود: در ادامه عملیات بازسازی سرای محله اکباتان، نصب سنگ کف تراس طبقه اول و کناره های راه پله های ورودی به سالن آمفی تئاتر و کف پله ها و پاگردها به پایان رسید و در بوستان شهریور نصب سرامیک دیوار و درب در حال اتمام است.
اسدی به اجرای جانپناه و ایمن سازی پله های بوستان اکباتان اشاره کرد و افزود: پروژه مذکور واقع در بوستان اکباتان روبروی بیمارستان صارم، به درخواست شهروندان و نیازسنجی جهت سهولت تردد و ایجاد امنیت بالاخص برای کودکان و افراد سالخورده انجام گرفت.
وی در مورد بازدید از پروژه محله گلبرگ گفت: این عملیات از دیگر فعالیتهای انجام شده در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ است و هدف استفاده از ایام تعطیل به دلیل کاهش تردد و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه بازسازی معابر در جهت احیای محله گلبرگ در محدوده شهرداری ناحیه۱ منطقه۵ بود که با موفقیت پایان یافت.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب