امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59349 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بوستان های منطقه2 آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت

خبرایران : بوستانهای فرا منطقه‌ای و محلی منطقه2 همزمان با نزدیک شدن روز طبیعت، آماده میزبانی از شهروندانی هستند که فضاهای تفریحی این منطقه را برای گذراندن روز پایان تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند.
بوستان های منطقه2 آماده میزبانی  شهروندان  در روز طبیعت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی ،شهردار منطقه2 با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود  بوستان های متعدد فرامنطقه ای ، محلی و فضای سبز شهری ، هر ساله میزبان تعداد زیادی از شهروندان تهرانی است  و برهمین اساس با هماهنگی معاونت خدمات شهری منطقه ،بوستان ها آماده  حضور شهروندان شد. 
وی افزود: به منظور آماده سازی بوستان ها ،اقداماتی همچون تامین روشنایی ،ایمن سازی آب نما ،زمین بازی کودکان ،معابر ،وسایل بازی و ورزشی بوستان ها ،بهسازی سرویس بهداشتی و.... انجام شده است.
وی افزود:هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مهمانان روز طبیعت منطقه در بوستانهای نهج البلاغه،پرواز،18 هکتاری، و… صورت گرفته و پیش بینی می‌شود امسال اماکن تفریحی گردشگری و فضای سبز منطقه  نسبت به سالهای گذشته، پذیرای جمعیت بیشتری از مراجعه کنندگان باشد
صالحی افزود: بوستان گردشگری نهج البلاغه با ۳۵ هکتار وسعت بزرگترین بوستان دره ای کشور است که علاوه بر قابلیت های اکوسیستمی، به لحاظ برخورداری از امکانات متنوع تفریحی و ورزشی به عنوان  یکی از نقاط گردشگری و تفریحی  شهر تهران تبدیل شده است.
وی بابیان اینکه هماهنگی لازم با هلال احمر، اورژانس تهران و آتش نشانی برای ارائه خدمات مرتبط به شهروندان بعمل آمده است، گفت: استقرار مخازن زباله در مقابل در ورودی بوستان ها ، آماده سازی نمازخانه در بوستان های بزرگ و فرامنطقه ای ،نصب اجاق های سیار ، توزیع کیسه زباله برای فرهنگ سازی در میان گردشگران، همچنین نصب پلاکارد در بوستان‌های سطح منطقه با هدف اطلاع رسانی به گردشگران.. از جمله تمهیدات لازم درروز طبیعت است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب