امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59347 تاریخ انتشار: جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گرامیداشت روز مرد و مقام پدر در شرکت شهروند

خبرایران : مراسم گرامیداشت مقام پدر و روز مرد با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت شهروند ویژه کارکنان آقای شاغل در این مجموعه برگزار شد.
گرامیداشت روز مرد و مقام پدر در شرکت شهروند
به گزارش خبرایران از شرکت شهروند، این مراسم صمیمانه در آستانه سالروز ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه با حضور کارکنان ایثارگر، فرزندان معظم شهدا و جانبازان، مسن‌ترین و جوان‌ترین و پرفرزندترین پدر، پدران دارای فرزند معلول و آقایانی که با وجود بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص خود و اعضای خانواده‌شان، سختکوشانه در محل کار خود حضور دارند برگزار شد.
 
داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند در این مراسم ضمن تبریک ولادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) و روز پدر، یاد مردان شهید دوران دفاع مقدس و امنیت را گرامی داشت و ادامه داد: هروقت نام امیرالمومنین برده می‌شود، مفهوم ولایت و ولایت‌پذیری نیز در ذهن‌ها متبادر می‌شود؛ وجود حضرت علی علیه السلام چه دشواری‌هایی را بر پیامبر آسان نمود و چه جانفشانی‌ها از وی در تاریخ ثبت شده است، امیدوارم همه ما از مسلک آن امام همام در ولایت‌پذیری الگو بگیریم.
 
 وی در ادامه با اشاره به اتفاقات خوبی که طی دو سال گذشته در شهروند صورت گرفته بیان داشت: همکاران من در این مدت در هر شرایطی مردانه ایستادند و اگر امروز برند شهروند به عنوان نماد توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شناخته می‌شود، مرهون تلاش‌ آن‌هاست که جای قدردانی دارد.
 
 داود قربانیان همچنین شهروند را مجموعه موثر  و فعالی در جامعه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شرکت شهروند هم خودش در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار گرفته و هم برای آحاد جامعه خدمتگزاری مفید و سودمند است.
 
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همچنین با بیان اینکه باید فرهنگ قدردانی و قدرشناسی را در مجموعه شهروند توسعه دهیم گفت: امروز این جمع صمیمانه به نمايندگی از کارکنان سختکوش شهروند که بی‌وقفه مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند تقدیر می‌شوند و امیدوارم همچنان با همین سختکوشی در ایام پایانی سال و فروش‌های ویژه و مناسبتی برای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای شهروند تلاش کنند.
 
 در این مراسم به مناسبت ۳۰ سالگی شهروند ۳۰ صندوقدار آقا به قید قرعه برنده جوایز نقدی شدند، همچنین از بین نمایندگان تامین کننده کالا هم ۳۰ آقا و ۳۰ خانم و از بین کارکنان خدمات نیز ۳۰ نفر طی قرعه‌کشی آنلاین برنده جایزه نقدی شدند.
 
 گفتنی است در حاشیه این مراسم، علیرضا هاشمی نیز با حکمی از سوی داود قربانیان به عنوان سرپرست جدید فروشگاه لواسان معارفه شد و محمدرضا مرادی نیز سرپرستی فروشگاه شهروند کاشانک را طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت شهروند بر عهده گرفت.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب