امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59304 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نوید مرصعی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تخت ماساژ آرامش قابل رقابت با برندهای خارجی است / محصول فوق العاده جذاب آرامش «تخت کوله پشتی» تولید و به بازار عرضه شده است/ از سال آینده صادرات تخت ماساژ آرامش آغاز می شود

خبرایران : مدیرعامل گروه تولیدی آرامش گفت: امسال به منظور راحتی در حمل تختی تولید و به بازار عرضه کرده ایم که قابلیت جمع شدن به حالت کوله پشتی را داشته و کوچکترین تخت ماساژ ایران میباشد. این تخت کوله پشتی قابلیت تنظیم ارتفاع و طول تخت را داشته و دارای زیر سری ارگونومیک است و قابلیت تبدیل شدن به صندلی ماساژ را نیز
تخت ماساژ آرامش قابل رقابت با برندهای خارجی است / محصول فوق العاده جذاب آرامش «تخت کوله پشتی» تولید و به بازار عرضه شده است/ از سال آینده صادرات تخت ماساژ آرامش آغاز می شود

نوید مرصعی مدیرعامل گروه تولیدی آرامش درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : ازسال 1394 با کمک خداوند درزمینه تولید تخت های ماساژفعالیت داریم و توانسته ایم تخت های 8 پایه داخلی را با خلاقیت و ایده های نوآورانه به تولید برسانیم.
وی تصریح کرد : مجموعه تولیدی تخت ماساژ آرامش توانسته در سال های اخیر ، هرساله کار جدیدی را به بازار عرضه کند . تاجایی که امروز علاوه بر تولید انواع تخت های ماساژ توانسته ایم ابزار و روغن های ماساژ را با بهترین کیفیت تولید کنیم.
مدیرعامل گروه تولیدی آرامش عنوان داشت : خوشبختانه فروشگاه مرکزی آرامش راه اندازی شده و مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را   مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خریداری کنند.
وی ابراز داشت : امروز با توکل بر خدا و تلاش های زیاد، توانسته ایم محصولات باکیفتی را به بازار عرضه کنیم، تاجایی که این محصولات توان رقابت با محصولات خارجی را دارند.
مرصعی افزود : با توجه به کیفیت محصولات توانسته ایم اعتماد مشتریان را جلب کرده و تمایل مصرف  کننده داخلی  را برای استفاده از محصولات ایرانی بیشتر کنیم .با توجه به عدم صرفه اقتصادی خرید محصولات خارجی برای خریداران داخلی به دلیل نوسانات ارز ، مصرف کننده ترجیح میدهد تولیدات داخلی را با توجه به کیفیت خوب آن خریداری کند.
وی تاکید کرد : سال آینده مجموعه آرامش صادرات خود را آغاز و محصولات  با کیفیت ایرانی را به دنیا معرفی خواهد کرد و با این کار علاوه بر کارآفرینی ، برای کشورمان ارز آوری خواهد داشت.  
مرصعی خاطرنشان کرد : امسال به منظور راحتی در حمل تختی تولید و به بازار عرضه کرده ایم که قابلیت جمع شدن به حالت کوله پشتی را داشته و کوچکترین تخت ماساژ ایران میباشد. این تخت کوله پشتی قابلیت تنظیم ارتفاع و طول تخت را داشته و دارای زیر سری ارگونومیک است و قابلیت تبدیل شدن به صندلی ماساژ را نیز دارد.   
وی درپایان سخنان خود گفت : شرکت آرامش بر مبنای تکیه بر تولید داخلی و ارتقاء سطح فرهنگ ماساژ بنا شده و مفتخریم که محصولاتی را تولید کنیم که از نظر کیفیت و کارایی در سطح خارجی قابل رقابت هستند و امیدواریم شاهد پیشرفت های بزرگی در این سطح باشیم.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب