امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59303 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آمازون با 5/ 8 میلیارد دلار استودیو فیلمسازی «مترو گلدن کایر» را خرید

خبرایران : آمازون قرارداد خرید استودیو معروف فیلمسازی «مترو گلدن کایر» (MGM) را به ارزش ۸.۵ میلیارد دلار نهایی کرد.
آمازون با 5/ 8 میلیارد دلار استودیو فیلمسازی «مترو گلدن کایر» را خرید

به گزارش خبرایران به نقل از رویترز، کمپانی آمازون اعلام کرد قرارداد خرید استوید فیلمسازی «MGM» را نهایی کرد و حالا به صورت رسمی یکی از بزرگترین مجموعه های فیلم و سریال را در جهان شامل چهار هزار فیلم این استودیو، سری فیلم هایی معروفی چون «جیمز باند»، «هابیت»، «راکی»، «روبوکاپ» و «پلنگ صورتی» در کنار فیلم هایی چون «سکوت بره ها»، «هفت شگفت انگیز» و ... را به مجموعه آثار خود اضافه کرد.

استویو «MGM» حق پخش ۱۷ هزار قسمت از مجموعه های تلویزیونی از جمله «وایکینگ ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و ...  را در نیز اختیار داشت و حالا کمپانی آمازون می‌تواند این آثار را در سامانه نمایش آنلاین خود عرضه کند.

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تمامی کارمندان «MGM» برای حضور در شرکت استقبال می‌کند و با رهبری استودیو همکاری می‌کند و بر این اساس هیچ تعدیت نیرویی وجود نخواهد داشت.

بخش رسانه و سرگرمی تنها بخشی کوچک از امپراتوری بزرگ آمازون است و این کمپانی در سال گذشته ۱۱ میلیارد دلار برای خرید فیلم، سریال و موسیقی برای سرویس های پرایم و نمایش آنلاین خود هزینه کرده است که ۴۰ درصد از سال گذشته آن بیشتر است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب