امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59277 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف روانسازی تردد و هدایت ترافیک پنجشنبه آخر سال:

نصب تجهیزات ترافیکی و جمع آوری گل فروشان در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)

خبرایران : شهردار منطقه 19 از نصب تجهیزات ترافیکی و اجرای طرح جمع آوری گل فروشان و بساط گستران مزاحم در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س) برای سهولت تردد شهروندان و کنترل ترافیک خبر داد.
نصب تجهیزات ترافیکی و جمع آوری گل فروشان در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به برگزاری آیین دیرینه زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخرسال و لزوم اجرای تدابیر لازم برای آماده سازی این معابر و روانسازی ترافیک گفت: در همین راستا ضمن هم افزایی و انجام هماهنگی های لازم با پلیس راهور برای هدایت ترافیک در محورهای منتهی به بهشت زهرا (س)،  تجهیزات ترافیکی مورد نیاز شامل کله قندی، استوانه های ایمنی و نیز چراغ های LED تحویل راهور شده است.
همچنین به منظور بهسازی ترافیکی بزرگراه های خلیج فارس و شهید هاشمی، ضمن ساماندهی گاردریل ها، تابلوهای توقف ممنوع و خطرنما در این محورها نصب شد. 
او در ادامه با اشاره به اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر منتهی به بهشت زهرا (س) با هدف تردد ایمن تر و رفع گره های ترافیکی اظهار کرد: در همین راستا فعالیت اصلاح هندسی انتهای بزرگراه شهید هاشمی ورودی بهشت زهرا (س) در مسیر شمال به جنوب و برعکس برای تعریض این محور در حال انجام است.
علاوه بر این درب باب الزهرا (س) باهدف تأمین دسترسی ایمن به بهشت زهرا (س) و نیز مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران قم در قالب ایجاد دوربرگردان اصلاح خواهد شد.
شهردار منطقه یکی از اقدامات ویژه برای کاهش ترافیک و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا (س) را اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی گل فروشان و بساط گستران اعلام و خاطرنشان کرد: فعالیت این افراد  باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محورها شده و در همین راستا عملیات جمع آوری آن ها با مشارکت نیروی انتظامی و راهور، نیروهای شهربان و حریم بان و نیروهای یگان حفاظت منطقه و استقرار یگان ویژه امداد از روز چهارشنبه پایانی سال تا یک فروردین سال جدید، اجرا می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب