امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59248 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ از تخریب و پلمپ ۳ واحد پلاک قرمز در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: این واحدها محل های تجمع معتادان و پاتوق های فروش و استعمال مواد مخدر بودند که بخشی از آنها پلمپ و بخش دیگری تخریب شدند.
منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با حضور در محل اجرای عملیات پلمپ و تخریب این واحدها گفت: بخش اعظمی از پلاک قرمزهای شناسایی شده در نقاط بی دفاع شهری هستند که امروز با دستور قضایی و مشارکت پلیس مواد مخدر، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، یگان حفاظت منطقه و نیز حضور نیروهای شهرداری این منطقه، یک واحد تخریب، یک واحد تخریب و پلمپ و واحد دیگری نیز پلمپ شد.
او در ادامه با اشاره به شناسایی پلاک قرمزها در این منطقه ادامه داد: بخشی از این پلاک قرمز ها با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضایی جمع آوری شده، بخش دیگری نیز با اخذ دستور قضایی پلمپ و تخریب شدند و سایر پلاک ها نیز در مرحله مستند سازی هستند.
هدایت شناسایی پلاک قرمزها را در راستای مصوبات جلسات قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست شهردار تهران اظهار کرد: مصوبات این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می شود در سه محور شامل جمع آوی معتادان متجاهر و استقرار آنها در مراکز بازپروری، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای آنها بعد از بازپروری و شناسایی پلاک قرمزها و محل تجمع معتادان و نیز پاتوق های فروش و استعمال مواد مخدر است.
شهردار منطقه ۱۹ ایجاد آرامش و محیط امن برای زندگی ساکنان این منطقه را از اهداف اصلی این اقدام عنوان کرد و افزود: بخشی از پلاک قرمزها بعد از تخریب به فرصتی برای این منطقه تبدیل می شوند.
هدایت خاطرنشان کرد: منطقه ما ۱۵۰ هکتار نقطه بی‌دفاع شهری دارد که خوشبختانه این تهدیدها در حال تبدیل به فرصت هستند و در همین راستا در تلاش هستیم بتوانیم نزدیک به 20 هزار واحد مسکونی برای اقشار مختلف اجتماعی با تأمین سرانه های مورد نیاز در این محل ایجاد کنیم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب