امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59223 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محلات منطقه 2 با پویش «کوچه تکانی» به استقبال بهار می رود

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت: پویش كوچه تكاني شهر-- همدلی شهر با محوریت مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات اجرا می شود
محلات منطقه 2 با پویش «کوچه تکانی» به استقبال بهار می رود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اجرای طرح استقبال از فصل بهار، پویش"کوچه تکانی" به منظور ايجاد روحيه نشاط و شادابي و جلب مشاركت شهروندان م در آراستگي معابر اجرا می شود.
وی با اشاره  به رویکرد پویش مبنی بر مشارکت پذیری  و تقویت همدلی شهروندان افزود:  در همین راستا تلاش می شود  با بهره گیری از تمامی پتانسیل های محلی  وظرفيت هاي مردمی ، منتخبین محلات و شخصيتهاي برجسته ، شهري پاك و آراسته و سزاوار شهروندان را دربهار طبیعت نوید بدهیم .
وی با بیان اینکه این طرح روی موضوع نگهداشت تمرکز دارد گفت: به منظور جلب مشارکت مردم در هر کوچه طرح با برنامه های شاد و مفرح آغاز می شودو سپس برنامه های خدمت رسانی در حوزه فضای سبز، خدمات شهری،زیباسازی  و ... انجام می شود.
جعفری با اشاره به اینکه پویش خانه تکانی شهر- همدلی شهر در هر ناحيه يك محل اجرا می شود،  افزود: این طرح در محله سعادت آباد–خیابان بهزاد، محله مرزداران–خیابان قموشی، محله کوی نصر–خیابان ناظریان قمی، محله آزمایش–خیابان کوهسار، محله سپهر–ارغوان غربی و... انجام می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب