امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59217 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برنامه عملیاتی مدیریت شهری منطقه ۲۲ به سرانجام رسید؛

جانی دوباره سیمای منطقه ۲۲ با طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱

خبرایران : شهردار منطقه۲۲ از اجرای بزرگترین طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در این محدوده غربی پایتخت خبر داد؛ گفت: هزاران اقدام در حوزه عمرانی ، ترافیکی ، خدمات شهری ، اجتماعی ،ورزشی و فرهنگی به اجرا در آمده است.
جانی دوباره سیمای منطقه ۲۲ با طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در خصوص طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در این منطقه اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن مکان هایی مانند بوستان جنگلی چیتگر، جوانمردان، آبشار البرز، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجموعه ورزشی آزادی در این محدوده، منطقه ۲۲ به قطب گردشگری تهران نام گرفته است.
وی افزود: باتوجه به اینکه در ایام نوروز منطقه ۲۲ پذیرای میلیون ها نفر از شهروندان تهرانی و هموطنان از سایر نقاط کشور است، فعالیت مدیریت شهری در این منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار ویژه تر به اجرا در می آید.
شهردار منطقه ۲۲ رضایت شهروندی را اولویت اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ دانست، گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون در محلات ۱۲ گانه منطقه شاهد رضایت مندی شهروندان هستیم، چرا که بخشی از این طرح ها با مشارکت شهروندان و در خواست آن ها به اجرا در آمده است.
محمدی به طرح ۱۲ روز ۱۲ محله اشاره کرد، افزود: این طرح از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به اجرا در آمده است؛ به طوری که هزار اقدام تنها در این طرح برای ایمن سازی و رفع مشکل مورد اجرا قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: منطقه ۲۲ به دلیل سرسبز بودن در هفته درختکاری برنامه متفاوتی را نسبت به سایر مناطق شهر تهران به اجرا در آورد؛ چرا که تنها در ۶۰ محل به شکل ویژه هنرمندان، نخبگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا، ورزشکاران، دوستداران محیط زیست، مسئولان کشوری و استانی و مدیران شهری در این برنامه ها مشارکت داشتند و در مجموع ۱۴ هزار درخت و درختچه در این منطقه مورد غرس قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۲۲ عنوان داشت: ۵ هزار متر گل فرش و گل کاری فضای سبز حاشیه معابر منطقه ۲۲ ، اجرای لکه گیری و روکش آسفالت ، ترمیم و بهسازی جداول و کف پوش معابر و همچنین برنامه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و مذهبی همزمان با اعیاد شعبانیه از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به اجرا در آمده و بخشی دیگر از برنامه ها در حال اجرا است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب