امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59204 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در دانشگاه پیام نور واحد جنوب تهران صورت گرفت ؛

برگزاری آیین جمع بندی کلاس آموزشی دوره فول ترینینگ دکتر مرجان دلخواه و ارائه مدارک و تقدیرنامه به کل هنرجویان/ سید اشرفی: بیکاری ریشه همه معضلات و ناهنجاری ها درهرجامعه است / دلخواه : اولین موسسه فول ترینینگ دلخواه را در ایران راه اندازی کرده ام

خبرایران : آیین جمع بندی کلاس آموزشی دوره فول ترینینگ دکتر مرجان دلخواه و ارائه مدارک و تقدیرنامه به کل هنرجویان برگزارشد.
برگزاری آیین جمع بندی کلاس آموزشی دوره فول ترینینگ دکتر مرجان دلخواه و ارائه مدارک و تقدیرنامه به کل هنرجویان/ سید اشرفی: بیکاری ریشه همه معضلات و ناهنجاری ها درهرجامعه است / دلخواه : اولین موسسه فول ترینینگ دلخواه را در ایران راه اندازی کرده ام
به گزارش خبرنگار خبرایران، آیین جمع بندی کلاس آموزشی دوره فول ترینینگ دکتر مرجان دلخواه و ارائه مدارک و تقدیرنامه به کل هنرجویان، عصر روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰، با حضور «دکتر سیداسماعیل سید اشرفی» رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاهای آزاد فنی و حرفه ای کشور، «دکترپاکروان»، «دکتر احدزاده»، «دکتر مرجان دلخواه»، «دکتر سینا حسنی کیا » مشاور عالی برند استودیو خلاقیت دلخواه، هیئت مدیره و اعضای کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای سراسر کشور، هنرجویان دوره فول ترینینگ استاد دلخواه و اصحاب رسانه در دانشگاه پیام نور تهران مرکز جنوب تهران برگزارو دراین مراسم دکتر مرجان دلخواه از سوی کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای کشور به عنوان اولین سفیر آموزش در حوزه مد و لباس انتخاب شد.

 

سید اشرفی : بیکاری ریشه همه معضلات و ناهنجاری ها درهر جامعه است

بنابراین گزارش، دراین مراسم «سید اسماعیل سید اشرفی»رئیس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای کشورطی سخنانی اظهارداشت: خیلی خوشحالم از اینکه به همراه انجمن های صنفی کارفرمایان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشورطی در جمع شما حضور دارم.

وی تصریح کرد : در حوزه مهارت و کارآموزی استاد هنرمندی چون «دکتر مرجان دلخواه» حضور دارند، که به ارتقاء مهارت آموزی کشور کمک می کنند. ازطرفی زمانی جامعه پویا است که وقت و انرژی جوانان درآن به بطالت و بیکاری نگذرد، چرا که بیکاری ریشه همه معضلات و ناهنجاری ها درهر جامعه است.

سید اشرفی افزود : جامعه و جوانان و بخش حاکمیتی برای اینکه بیکاری نباشد باید در کنار هم  همدیگر باشند و همه تلاش کنند، درمرجله بعد اولین قدم برای رفع بیکاری آموزش است، آموزشی که هدفمند و باعث ازبین رفتن عمر یک جوان نشود.

وی ادامه داد : جوان به خاطر وقت و انرژی و هزینه ای که صرف کرده و مدرک گرفته مدعی است ،که جامعه وظیفه دارد به من کار بدهد ، همه مسئولین می دانند و معضل اصلی جوانان بیکاری است و جوانان ما افسرده هستند .

سید اشرفی با اشاره به اینکه با زنگ خطر منابع انسانی به صدا درآمده تاکید کرد : جوان وقت گذاشته و درس خوانده، وقتی به کاری مشغول نباشد سر خورده می شود ، با سرخورده شدن جوانان یک جامعه کل جامعه سر خورده است. متاسفانه برای آینده زنگ خطرمنابع انسانی موجه هستیم، خیلی از صنایع ما نیاز به نیرو دارند ولی ما نیروی حرفه ای کارآزموده نداریم .

 وی ابرازداشت :۶ سال دوره ابتدایی ، ۶ سال دوره راهنمایی و دبیرستان ، ۴ سال دانشگاه و ۲ سال هم خدمت سربازی عمری است که جوان سر می کند تا به بازار کار وارد شود. دولت وظیفه دارد برای این جوان با تمام مشکلاتی که دارد کاری را فراهم کند. 

سید اشرفی افزود :متاسفانه خانواده ها فقط آرزو پردازی برای جوانان خودشان می کنند در نهاد خانواده به مشکل برخورد می کند چرا که جوان باید حرفه ای را بیازماید تا بتواند به بازار کار وارد شود . متاسم که بگوییم اکثر ما بی هدف هستیم ، نتیجه هم می شود اینکه نیروی کار حرفه ای نداریم و باید  کوتاهترین مسیر برای اشتغال انتخاب شود.

وی ادامه داد: آموزش مهارتی است و همه توان کارآموزی دارند. بنابراین با عشقی که به هنر خودتان دارید و کار تولید را انجام می دهید، مد ایرانی و اسلامی را به جایگاه واقعی برسانید ، چرا که هنر نزد ایرانیان است و بس.

 

پاکروان : بانوان طرح با عشق برخواسته ازعمق وجودشان اثر خود را خلق می کنند    

دکتر پاکروان  نیز دراین مراسم طی سخنانی اظهارداشت :  خدمت شما بانوان عرصه خلق اثردر حوزه مد و لباس سلام عرض می کنم و اعتقاد دارم که کاربسیار ارزشمندی را انجام می دهید.

وی ادامه داد : شما طراحان با عشق کارمی کنید واین حس وعشق برخواسته از عمق وجود شما بانوان است . عشقی که ازدرونی شما ، عاطفه و زیبای عمق وجود انسان سرچشمه می گیرد.

دکتر پاکروان افزود : خلق طرح های نو و جذاب هوشمندی می خواهد و شما بانوان مدبر ، مدیر ، خلاق و طراحی هستید که درجهت این خلف تلاش می کنید و این جای تقدیر دارد.

 

دکتر دلخواه : اولین موسسه فول ترینینگ دلخواه را در ایران راه اندازی کرده ام

دکتر مرجان دلخواه، استاد دانشگاه و صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه در این مراسم در گفتگویی اظهارداشت : بنده مدرس دانشگاه هستم و در حوزه مد و لباس فعالیت دارم.

وی افزود : اولین موسسه فول ترینینگ دلخواه را در ایران راه اندازی کرده ام. این یک سبک جهانی است که برای اولین بار در ایران راه اندازی شده و این شیوه آموزشی به مدت ۲۰ الی ۴۰ روز، بالاترین سطح آموزش را برای هنرجویان به دنبال دارد.

دلخواه عنوان داشت : در واقع یک نوع آموزش زود بازده است که هنرجویانی که در کلاس ها شرکت می کنند، با خلاقیت و رویا پردازی بالا، به عنوان یک نیروی کاری توانمند وارد جامعه و بازار کار شوند و هدف من از این کلاس ها، توانمند سازی، قدرتمند سازی و ثروتمند سازی بانوان ایرانی است.

وی تاکید کرد: معمولا هدف کلاسها در آموزشگاههای سطح کشور بیشتر برای گذران زندگی است، گفت: اما هدف من  فقط گذران زندگی نیست؛ بلکه هدف من این است که بانوان ایرانی به قدری می توانند توانمند و قدرتمند شوند که بتواند دنیا را دگرگون کنند و وقتی به قدرت عالی برسند، قطعا هم فرزندان قدرتمند وعالی پرورش می دهند و این بانوان می توانند باعث طلایی شدن ایرانیان شوند.

دکتر دلخواه خاطرنشان کرد: ما آموزش زود بازده گذاشتیم تا بانوان نیایند مسیرها را خیلی طولانی تر طی کنند؛ سعی کردیم خیلی سری، بهتر و آنچه که در ذهن و مغزشان است، به آنها برسند و بتوانند آنچه که دوست دارند را انجام دهند و در واقع هدف نهایی ما، طلایی شدن کل بانوان ایران است.

وی ادامه داد: امروز ما در دانشگاه پیام نور جمع شده ایم تا ازهنرجویان سراسر کشور که در یک آموزش ویژه در کنار من بودند و با جدیت، سرعت و پشتکار بسیار بالا، آموزش را به پایان رسانده اند، تقدیر نمائیم. ضمن اینکه این آیین در واقع، جمع بندی کل کلاسها، ارائه مدارک و اعطای تقدیرنامه به همه هنرجویان می باشد. برند استودیو خلاقیت دلخواه که در زمینه آموزش فوق تخصصی مد و فشن با متد روز جهانی، طراحی و دوخت لباسهای فاخر، انجام پروژه های خلاقانه مد و لباس و همچنین ساخت فیلمهایی با مضمون مد فعالیت دارد و در مسیر جهانی شدن حرکت می کند.

بنابراین گزارش دراین مراسم دکتر مرجان دلخواه از سوی کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای کشور به عنوان اولین سفیر آموزش در حوزه مد و لباس انتخاب واز وی تجلیل به عمل آمد. ضمن اینکه در بخشی از این مراسم جشنی هم از سوی خانواده و شاگردان استاد دلخواه، به مناسبت سالگرد تولدش که همراه با کیک تولد واجرای موسیقی زنده بود، برگزار شد.

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب