امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59172 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش نقدی کامیون فورس 6 تن بدون کاربری ویژه اسفند ماه

خبرایران : شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کامیون فورس 6 تن بدون کاربری خبر داد.
فروش نقدی کامیون فورس 6 تن بدون کاربری ویژه اسفند ماه

به گزارش خبرایران ، بر اساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کامیون فورس 6 تن بدون کاربری با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 1400/12/18 تا ساعت 16 روز پنجشنبه 1400/12/19یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
بر این اساس کامیون فورس 6 تن یک و نیم کابین با قیمت نهصد و نود میلیون تومان و یک کابین با قیمت نهصد و پنجاه میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد. ثبت نام صرفا به صورت آنلاین بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) قابل انجام است.
تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال 1401 اعلام‌ شده است.
در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.
در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.
 کامیون فورس 6 تن مجهز به موتور 4 سیلندر خطی 16سوپاپ، تزریق مستقیم، توربو شارژ و اینترکولر با استاندارد آلایندگی یورو5، کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، امکان تبدیل صندلی های جلو به تخت خواب(فورس 1.5 کابین دارای یک تخت خواب)، تودوزی چرمی پارچه ای به رنگ مشکی زرشکی، رینگ فولادی (6*17.5) به همراه ترمزهای پنوماتیک می باشد.

جدول فروش نقدی کامیون فورس 6 تن

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب