امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59164 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بابک بختیاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کشف معدن طلا درقلب تهران / طعم لذیذ «معجون فالوده» در برندینگ جهرمی

خبرایران : مدیرگروه مشاورین وبرندینگ و فرانچایزبابک بختیاری گفت: ویتامینه جهرمی در قلب تهران خیابان شاپور قرار دارد و جزء اولین‌ها و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران است که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کند.
 کشف معدن طلا درقلب تهران / طعم لذیذ «معجون فالوده» در برندینگ جهرمی

بابک بختیاری مدیرگروه مشاورین وبرندینگ و فرانچایز  بابک بختیاری درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : فالوده بستنی از جمله محصولات لبنی و خوشمزه است که طرفداران خاص خود را داشته واین روزها علاوه بر قشر خاص بقیه مردم هم دوست دارند بستنی  بخورند.
بختیاری تاکید کرد : عشق آدم ها به فالوده بستنی ، عشق ریشه بوده و بستگی به فصل خاصی ندارد؛ البته درتابستون فالوده بستنی خوردن بسیار دلچسب است . درگذشته تنوع فالوده بستنی‌ها بسیارکم بود و نهایت به فالوده بستنی وانیلی، شکلاتی و فالوده بستنی سنتی محدود می‌شد اما الان انواع فالوده بستنی‌ها، جلاتو و معجون را می شود با کیفیت‌های مختلف پیدا کرد.
وی ادامه داد: معجون‌ها انواع مختلف دارند، انگاری هرچیزی سنگین تر و پرکالری تر باشد خفن ترن است. اما بستنی با این همه کالری که دارد همیشه پس ذهنمون فکر می‌کنیم که خب این کالری رو از کلی مواد مفید و مغذی گرفتم و اشکالی ندارد. اعتقادم براین است که در هیچ چیزی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد و باید از خوردن خوراکی های خوشمزه لذت برد.
بختیاری عنوان داشت : ویتامینه جهرمی در قلب تهران خیابان شاپور قرار دارد و جزء اولین‌ها و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران است که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کند. همچنین محصول جدید دیگر جهرمی، «معجون فالوده» است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود و بسیار برای ایمنی بدن مفید است.
وی خاطرنشان کرد : سیدهاشم و سیدعلیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی‌ترین فالوده و بستنی فروشی فعال تهران، با عنوان بستنی سنتی جهرمی هستند که توانسته‌اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص کنند. بنابراین بستنی‌فروشی جهرمی نزدیک به 100 سال است که به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
بختیاری افزود :فالوده اصالتا شیرازی است؛ بستنی فروشی جهرمی هم فالوده را مطابق با اصل آن تهیه می کند. در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود، اما چون این روش به مزاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم، همچنین جدیدا فالوده زعفرانی، توت‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌کنیم.
وی ابرازداشت: بستنی سنتی مخصوص جهرمی در دو رنگ به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌شود. محصول جدید دیگر ما، مخلوط فالوده معجون است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.
این مدیر موفق کارآفرین تصریح کرد:  مجموعه بستنی ومعچون جهرمی طی ماه گذشته قرارداد فرانچایز و برندینگ با مجموعه گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری را به امضاء رساند و علاقمندان به محصولات و کسب و کاراین برند موفق می‌توانند با گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری(babakbakhtiari@) تماس حاصل کرده و درخواست نمایندگی دهند که پس از مذاکره فی‌مابین، این محصول را به شهرها یا کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم.
وی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه مطرح شدن بستنی ومعجون جهرمی به عنوان کشف معدن طلا در قلب تهران است گفت : برند بستنی جهرمی به عنوان محصول قدیمی تهران با تجربه و سابقه طولانی در تولید بستنی و معجون و فالوده می‌تواند به عنوان یک خوراکی جذاب و با طعم خاص برای تمامی افراد و در هر رده سنی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، محصولات بستنی جهرمی به دلیل ترکیبات خاص و بدون مواد افزودنی، برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

 

آدرس فالوده بستنی سنتی جهرمی:

خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک۵۸۶

تلفن تماس :

۰۹۳۵۴۰۶۷۷۱۲

اینستاگرام بستنی جهرمی :

jahroumi1926

اینستاگرام بابک بختیاری :

babakbakhtiari

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب