امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59160 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فالوده بستنی جهرمی (برندینگ جهرمی) معروف ترین پاتوق ویتامینه در تهران

خبرایران : بستنی سنتی مخصوص جهرمی (برندینگ جهرمی) با قدمت نزدیک به 100 سال معروف ترین پاتوق ویتامینه و بستنی در تهران است.
فالوده بستنی جهرمی (برندینگ جهرمی) معروف ترین پاتوق ویتامینه در تهران

به گزارش خبرایران، بستنی سنتی مخصوص جهرمی با قدمت نزدیک به 100 سال توانسته با همکاری و مدیریت «سیدهاشم جهرمی » و «سیدعلیرضا جهرمی» پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی ترین فالوده و بستنی فروشی فعال تهران باشند. برند معروف و معتبری که در چند اخیر توانسته را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص باشد. و پای خیلی از طرفداران بستنی سنتی و خوشمزه را به خیابان وحدت اسلامی تهران باز کنند. ضمن اینکه این پدرو پسر در راستای مسولیت های اجتماعی ، ورزشی و فرهنگی که دارند ، همواره تلاش کرده اند که حامی و پشتیبان خوبی برای ورزش و هنر ایران زمین باشند.

بستنی سنتی مخصوص جهرمی قدیمی ‌ترین بستنی ‌فروشی فعال در تهران در محله امیربهادر تهران و در خیابان مولوی،خیابان وحدت اسلامی واقع شده واز لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان فوق‌تخصصی پوست رازی و مهدیه تهران و کافه رستوران وکیل التجار و اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ شاپور قرا گرفته است.
حالا این بستنی فروشی با قدیمی و نوستالژیک با همکاری بابک بختیاری، به عنوان کارآفرین، صاحب هلدینگ بابک بختیاری ، پدر فرانچایزایران، موسس آیس پک و 25 برند فعال  همکاری جدیدی را برای جهانی شدن و تاسیس نمایندگی در سراسر ایران عزیز آغاز کرده تا بتواند طعم لذیذ فالوده های زعفرانی، توت ‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو ، معجون و بستنی سنتی مخصوص دو رنگ، به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه به مشتریان و بستنی دوستان ایرانی عرضه کند. و این روزها آماده پدیرش نمایندگی از سراسر کشور و حتی خارج کشور برای گسترش شعبات خود و ایجاد خلاقیت های جدید و نوآوری در محصولات هستند.

آدرس فالوده بستنی سنتی جهرمی:

خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک۵۸۶

تلفن تماس :

۰۹۳۵۴۰۶۷۷۱۲

اینستاگرام بستنی جهرمی :

jahroumi1926

اینستاگرام بابک بختیاری :

babakbakhtiari

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب