امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59145 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی روابط عمومی مس شهید باهنر اعلام شد؛

برندگان مسابقه ۳۴-۴۳ ویژه جشن ملی بهمن ۱۴۰۰

خبر ایران : از سوی روابط عمومی مس شهید باهنر برندگان مسابقه ۳۴-۴۳ ویژه جشن ملی بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد.
برندگان مسابقه ۳۴-۴۳ ویژه جشن ملی بهمن ۱۴۰۰

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مس شهید باهنر اسامی ۲۲ برنده مسابقه ۳۴-۴۳که به مناسبت جشن ملی ۱۴۰۰ در دهه فجر امسال برگزار شد مشخص و اعلام گردید.

از آنجا که چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مقارن با آغاز سی و چهارمین سال بهره برداری از شرکت مس شهید باهنر بود به این مناسبت مسابقه ۳۴-۴۳ از سوی روابط عمومی این شرکت برگزار و دو سوال مرتبط با این مناسبت ها به صورت پیامکی برای خانواده بزرگ مس باهنر مطرح  شد که بیش از ۶۴۰ نفر از همسران و همکاران در این مسابقه شرکت نمودند و در نهایت پس از بررسی پاسخ ها نفرات منتخب  مشخص و همزمان با عید مبعث پس از انجام قرعه کشی ۲۲ نفر به عنوان برنده معرفی شدند.
گفتنی است در این مسابقه از مخاطبین خواسته شده بود چهار دستاورد انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر و سه دستاورد مس شهید باهنر از میان دستاورد های متعدد آن را نوشته و پیامک کنند.
جا دارد ضمن تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) از مدیریت محترم شرکت برای حمایتها و نظرات ارزشمند در انجام فعالیتهای فرهنگی مجموعه و دربین خانواده ها قدردانی خود را اعلام داشته، از تمامی شرکت کنندگان محترم در این مسابقه سپاسگزاری کرده و برای برندگان این مسابقه آرزوی موفقیت روز افزون نماییم.

نحوه ونوع جوایز بزودی از سوی روابط عمومی به برندگان اعلام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب