امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5914 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور 14 شرکت بازی ساز رایانه ای در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

خبرایران : بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای وظیفه حمایتی خود از بازی های رایانه ای، امسال در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تعداد 14 شرکت بازی ساز رایانه ای حضور دارد.
حضور 14 شرکت بازی ساز رایانه ای در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرایران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از حضور و حمایت این شرکت ها در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال فراهم کردن بستری است تا بازی سازان بتوانند در این نمایشگاه تخصصی، بازی های خود را ارایه دهند.

بنابراین گزارش، از جمله ویژگی های بازی های رایانه ای شرکت کننده در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، "تازگی" و  ارایه آنلاین"، است که این آثار در مقایسه با آثار سال گذشته از نظرکیفیت،گرافیک، نرم افزار، تکنیک و ... رشد چشمگیری داشته است.

شرکت های بازی ساز شرکت کننده در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آخرین بازی و دستاورد خود را در این دوره از نمایشگاه عرضه کرده اند.

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال روز پانزدهم شهریور ماه با حضور جمعی از مقامات شروع به کار کرد و تا هجدهم شهریور ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقه مندان است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب