امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59118 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گردهمایی بزرگ رفاه در روز درختکاری / غرس نهال در ابرپروژه مگاهایپر

خبرایران : خانواده بزرگ رفاه طی آیینی فاخر و شاداب، روز ملی و تاریخی درختکاری را با غرس دویست و ده اصله نهال به نام همراهان خود جشن گرفت.
گردهمایی بزرگ رفاه در روز درختکاری / غرس نهال در ابرپروژه مگاهایپر

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی و اصیل که همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نقشی پررنگ داشته و این مهم را یکی از دغدغه‌های اصلی خود دانسته است، روز پانزدهم اسفندماه که به نام روز درختکاری ثبت شده است را با کاشت دویست و ده اصله نهال در محوطه ابر پروژه عظیم مگاهایپر رفاه گرامی‌داشت.

در کشور ما روز درختکاری در ۱۵ اسفند هر سال برگزار می‌شود و مردم هرسال با کاشت درخت به استقبال سال نو رفته و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار، زندگی را به زمین باز می‌گردانند.

به طور خلاصه روز درختکاری بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیاء و یا حداقل با دقت بیشتری از آن نگهداری کنیم.

در این آیین که با حضور بزرگ‌ترین و معتبرترین تامین‌کنندگان کشور، مدیران و پرسنل خانواده بزرگ رفاه برگزار شد برنامه‌های جذابی همچون: اجرای موسیقی، اجرای گروه‌های هنری سنتی کشور، کاشت نهال و بازدید از مراحل ساخت فروشگاه مگاهایپر رفاه رخ داد.

خانواده بزرگ رفاه در راستای دوستی با طبیعت و بزرگداشت روز درختکاری و همچنین به پاس همراهی تامین‌کنندگان، همکاران و یاوران همیشگی خود، عملیات کاشت یک اصله نهال با پلاکی به نام مدعوین و به دست ایشان در محوطه ابرپروژه عظیم مگاهایپر رفاه را انجام داد تا این نهال‌ها نشانه‌ای از دوستی و همکاری فی‌مابین و همچنین برکتی بر عظیم‌ترین پروژه تاریخ رفاه باشد.

 

ابر پروژه عظیم و پهناور مگاهایپر رفاه در واقع بنایی فرای امروز و از جنس فردا است، این پروژه با مساحت ۸۰ هزارمتر مربع بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین بنای تاریخ رفاه محسوب می‌شود و به‌ زودی اخبار بسیاری را به خود اختصاص خواهد داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب