امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59112 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری ویژه برنامه های عید تا عید در محلات منطقه2 / اجرای پویش یک دقیقه دلتنگی" در منطقه2

خبرایران : شهرداری منطقه دو به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آیینی تحت عنوان عید تا عید را همزمان با فضاسازی محیطی و آذین بندی معابر در محلات اجرا می کند.
برگزاری ویژه برنامه های عید تا عید در محلات منطقه2 / اجرای پویش یک دقیقه دلتنگی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2،مهدی صالحی،شهردار منطقه ۲با بیان این مطلب گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه،برنامه های فرهنگی ،مذهبی وهنری با مشارکت گروه های مردمی، مساجد، کودکان و نوجوانان دهه هشتاد، باهدف ایجاد روحیه وتقویت فضای معنوی، شادی و نشاط در جامعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا  اجرا می شود.
 وی افزود:همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء(ع) و به مناسبت روز پاسدار، مراسم جشن حسینی در سرای محلات با اجرای گروه های سرود، و مدیحه سرایی و مداحی اهل بیت(ع)، درمحلات برگزار می‌شود. 
صالحی خاطر نشان کرد؛ فضاسازی محیطی، آذین بندی معابر و میادین پرتردد منطقه، برپایی کاروان های خودرویی مهربانی و لبخند ، اجرای سرودهای سیار توسط گروهی از نوجوانان و جوانان دهه ۸۰، برپایی ایستگاه های لبخند در سطح محلات و مساجد به منظور پذیرایی از شهروندان، اجرای برنامه مهمانی لاله ها به منظور غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء، تجلیل و تقدیر از پاسداران ساکن منطقه بخشی از برنامه های پیش بینی شده است.
وی درادامه به اجرای پویش یک دقیقه دلتنگی اشاره کرد و گفت: این پویش به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) در چند بخش دلنوشته، دکلمه، شعر با محوریت امام زمان(عج) همزمان با  مسابقات فرهنگی دربستر فضای مجازی اجرا می شود.
به گفته شهردار منطقه2 همزمان با این ایام ، نشست هایی با مضمون "مهدویت" برگزار و از فعالان مهدوی وفعالان قرآنی، تقدیر می شود.
صالحی گفت:با اشاره به اینکه در راستای اجرای «پویش لبخند بسازیم» ویژه برنامه ها متناسب با تمامی گروه های سنی پیش بینی شده است گفت: بدین منظور نمایش های  شاد کمدی و موزیکال  با محتواهای آموزشی ویژه کودکان اجرا می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب